אתר התורמים של ישראל

לבב – למען בית שאן באהבה (ע~ר) – עמותה מספר 580259646

שם העמותה : לבב – למען בית שאן באהבה (ע~ר)

מספר העמותה: 580259646

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: מרכז קהילתי~ מתנס

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2017

מחזור כספי (הכנסות): 13065

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 7

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כנרת 2, בית שאן

מיקוד: 1174900

מטרות עמותה: לייסד~ לנהל~ לקיים~ לפתח ולהחזיק מפעליחינוך~ רווחה~ צדקה~ סעד ומפעלי פתוח אחריםוכן~ לתמוך ולהשתתף בתאגידים המקיימים מפעלים כאלה. לתת מענקים~ מלגות ופרסים לשם קידום מטרות העמותה ולטיפוח ועידוד ההשכלה~ התרבות והיצירה הרוחנית והאמנתית על כל ענפיה. להקים ולקדם קרנות~ אגודים~ או מוסדות מאגדים או בלתי מאגדים בעלי מטרות דומות~ בשלמות או במקצת~ למטרות העמותה~ לתמוך ולהשתתף בגופים כאלה וכן לשתף עמם פעולה בכפוף להוראות חוק העמותות ולכללי ~ניהול תקין~.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך