אתר התורמים של ישראל

~לב אריאל~ עמותת בעלי העסקים והנכסים במרכז אריאל (ע~ר) – עמותה מספר 580666873

שם העמותה : ~לב אריאל~ עמותת בעלי העסקים והנכסים במרכז אריאל (ע~ר)

מספר העמותה: 580666873

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: איגודים מקצועיים

סיווג משני של העמותה: אחר – איגודים מקצועיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 22529

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 7

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך הנחשונים 31, אריאל

מיקוד: 4074528

מטרות עמותה: לאגד את בעלי העסקים במרכז המסחרי באריאל על מנת לבצע פעולות משותפות לפיתוח העסקים~ לחיזוק הקשר בין העסקים לבין עצמם ע~י שיתופי פעולה. ~עידוד כל בית עסק לקדם עצמו בתחומו~ תוך סיוע רעיוני עסקי~ בהתנדבות.~הדגשת יתרונות העסקים במרכז המסחרי על פני עסקים אחרים בעיר. ~התאגדות כלל העסקים במרכז המסחרי לייצוג בפני הרשויות ומוסדות השלטון בנושאים משותפים (כגון: הטבות~ אירועים לקידום המרכז~ חניה~ תחזוקת המרכז וכיו~ב).~להקנות לחברי העמותה הטבות והנחות משמעותיות בנושאים שונים~ כגון: ביטוח~ עמלת בנקים~ קניות הדדיות בעסקים~ שיווק וקידום מכירות משותפים ~ רישום זכויות בנכסים~ הנחות משמעותיות בפעילות להעשרה מקצועית ועוד. ~לפעול מול הרשויות וכל גוף אחר לשדרוג המרכז ~ שיפור התשתית~ התחזוקה והניקיון במרחבים הציבוריים ובחזיתות בתי העסק~ שיפור הגישה אל העסקים~ שיפור מיקומי פריקה וטעינה~ שיפור הנגישות והבטיחות לקהל המבקרים ועוד. ~הבאת סדנאות בהתנדבות להעשרת הידע המקצועי של חברי העמותה~ לחזק את יכולת ההתמודדות של עסקים קטנים על פני יתר העסקים הגדולים בעיר.~לשפר ולשדרג את רמת השירות ללקוח בעסקים ולפעול לניסוח והטמעת ~ אמנת שירות ~ לכל העסקים חברי העמותה.~להתאגד לשם קיום פעילות קהילתית/חברתית במרכז במסחרי בהתנדבות~ לחיזוק הקשר של התושבים עם העסקים~ ועידוד רכישה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך