אתר התורמים של ישראל

לנפ~ש לוחמי נפש פועלים לשינוי (ע~ר) – עמותה מספר 580719037

שם העמותה : לנפ~ש לוחמי נפש פועלים לשינוי (ע~ר)

מספר העמותה: 580719037

שם העמותה באנגלית: LANEFESH MENTAL WARRIORS FIGHTING FOR A CHANGE (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – בריאות והצלת חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 73977

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 100

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 9

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שגיא 39, שוהם

מיקוד: 6082535

מטרות עמותה: הקמת מערך סיוע ללוחמי נפש בהתמודדות עם בירוקרטיות לצורך מימוש זכויותיהם. סיוע והכוונה ללוחמי נפש בנושא קצבאות~ סל שיקום וזכויות נוספות. סיוע והכוונה ללוחמי נפש שהשתחררו מאשפוז. הקמת חמ~ל פוסט קורונה שיספק מענה ללוחמי נפש בתחומי קצבאות~ תעסוקה~ טיפול נפשי~ מצבי חירום. סיוע ללוחמי נפש בקבלה לצבא או לשירות לאומי~ תוך שמירה על יציבותם באותן מסגרות. סיוע והכוונה משפטית ללוחמי נפש בכלל לאחר גירושין בפרט.~שיקום לוחמי נפש וילדיהם תוך שילובם בקהילה~ במעגל העבודה ובאקדמיה: שילובם של לוחמי נפש במערך ההתנדבות של העמותה~ העלאת המודעות וסיוע בגמילה מהתמכרויות כגון: סמים~ תרופות פסיכיאטריות~ פגיעה עצמית ועוד~ תמיכה נפשית ותעסוקתית לילדיהם של הורים הסובלים מהפרעות נפשיות~ תמיכה~ סיוע כלכלי וסלי מזון ללוחמי נפש.~קידום של חוקים חדשים או תיקונם כך שירחיבו את זכויותיהם של לוחמי נפש: צמצום זמני המתנה לפסיכיאטרים~ יצירת מודרניזציה בתחומי הטיפול והרחבת השימוש בשיטות טיפול חדשניות דוגמת DBT~ טיפול ב-MDMA וכו'~ תו חניה~ הרחבת סל השיקום וקהל יעדו~ פיקוח שוטף על התנהלותם של בתי חולים פסיכיאטריים~ הרחבת הגופים שמבצעים הפחתה אחראית בכדורים פסיכיאטריים~ חוקים להרחבת הסבסוד של קופות החולים לחלופות אשפוז פסיכיאטרי ועוד~ הרחבת מודל ~אשפוז בית פסיכיאטרי~ אשר מספק מעקב רציף ויומיומי על לוחמי נפש בכלים דיגיטליים.~הובלת פרויקטים בתחום בריאות הנפש בישראל ושיתופי פעולה עם משרדים ממשלתיים ועמותות אחרות: הובלת פרויקט תקשורת מיטבית בין הורים לילדים לוחמי נפש~ הובלת אירוע התרמה שנתי (דוגמת כנפיים של קרמבו) לטובת לוחמי נפש והלחימה בסטיגמה~ הקמת בתים מאזנים כחלופה לאשפוז פסיכיאטרי~ הקמת מיזם של ניידות טיפול נמרץ נפשי השלמה למשטרה או מגן דוד אדום~ שיטפלו במצבי חירום ויכילו אנשי טיפול שעברו הסמכה בתחום~ זיהוי ואבחון של בני נוער העשויים לסבול מהפרעה נפשית והפעלת בית חם לנוער במצבי סיכון.~הרחבת הפעילות הדיגיטלית במספר אופנים: יצירת קהילה של לוחמי נפש שתומכים אחד בשנייה בקבוצות פרונטליות ובמפגשי זום מובנים~ ליצירת קשרים חברתיים ושייכות (כיום הקהילה מונה בשתי קבוצות משתפות פעולה כ-10~000 לוחמי נפש)~פעילות ברשת לשינוי השיח שמתנהל ברשות החברתיות בנוגע ללוחמי נפש~ תוך דגש על ייחודיותם וחוזקותיהם~ הצלחת חיים באמצעות שיבוץ מתנדבים שפועלים ברשת ומספקים תמיכה ללוחמי נפש אובדניים ואו במצבי חירום 24/7~התאגדות של לוחמי נפש מתנדבים שישפיעו על מערכת בריאות הנפש~ תוך שילוב כוחות והתמקדות ~בעוולות יומיומיות של מתמודדים~ סיוע ותמיכה ללוחמי נפש ולמשפחותיהם באמצעות הקמת קו חירום~ הדרכת הורים~ טיפול משפחתי~ הסברה והרצאות ברשת ועוד.~שיקום~ תמיכה והכוונה לנפגעי פוסט טראומה: סיוע והדרכה במימוש זכויותיהם של נפגעי פוסט טראומה בנושאים כגון קנאביס רפואי~ קצבאות~ מציאת עבודה ועוד~ סיוע במצבי חירום ברשת באמצעות מתנדבים שעברו הדרכה ספציפית לטיפול בפוסט טראומה~ הפעלת ניידת לטיפול נפשי ממוקד באנשים שסובלים מפוסט טראומה~ להוות חולייה המתווכת בין מתמודדים ברשת לבין ארגונים~ הן פרטיים והן ממשלתיים~ לצורך סיוע במתמודדי פוסט טראומה~ במצבי חירום ובכלל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך