אתר התורמים של ישראל

לשכת המסחר והתעשייה ישראל – יוון (ע~ר) – עמותה מספר 580641108

שם העמותה : לשכת המסחר והתעשייה ישראל – יוון (ע~ר)

מספר העמותה: 580641108

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שיכון ופיתוח עירוני

סיווג משני של העמותה: יוזמות עסקיות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 147678

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 1

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 56

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המרד 29, תל אביב – יפו

מיקוד: 61500

מטרות עמותה: להדק יחסי המסחר~ המדע~ הטכנולוגיה והתרבות בין מדינות ישראל ויוון. לעודד ולאמץ באופן הדדי~ הן בישראל והן ביוון~ כל פעולה~ מפעל ו/או מוסד~ ישראלי או יווני שהינם לתועלת המסחר של שתי המדינות ולסייע בידם במידת האפשר. ליזום ולקדם יחסים מסחריים וכלכליים הכוללים בין היתר~ סחר~ השקעות~ תעשייה~ תקשורת~ תיירות וכיוצא באלה~ בין עסקים מישראל לבין עסקים מיוון תוך עדכון ותיאום במידת הצורך והאפשרות עם משרד הכלכלה~ משרד החוץ~ וארגון הגג של הלשכות הדו-לאומיות בכל ייזום פעילות מול גורמים ממלכתיים וממלכתיים למחצה. לספק מידע ולסייע לחבריה המעוניינים בפיתוח יחסי סחר וכלכלה בין ישראל לבין יוון. לסייע לחבריה במגעים עם ממשלת ישראל~ שגרירויות~ משלחות דיפלומטיות~ מסחריות מישראל ומיוון~ מוסדות מסחריים~ כלכליים~ ופיננסיים~ הן בישראל והן ביוון. לסייע לחברים ולצדדים מעוניינים אחרים בהשגת מידע על יוון וישראל וכן לעודד ולסייע למחקר כלכלי וסטטיסטי בכל הקשור למטרות העמותה. לעודד שיתוף פעולה בתחומים הנזכרים לעיל בין ישראל לבין יוון.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך