אתר התורמים של ישראל

מאעאן לכולם (ע~ר) – עמותה מספר 580449015

שם העמותה : מאעאן לכולם (ע~ר)

מספר העמותה: 580449015

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: סיוע למוגבלים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2017

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2017

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: , ג'דיידה-מכר

מיקוד: 25105

מטרות עמותה: שיפור איכות חייהם של הילדים ובני הנוער בעלי הצרכים המיוחדים בג'דיידה מכר והסביבה~ לקדם את שילובם בחברה ושיפור דימויים העצמי; העלאת המודעות בג'דיידה מכר בפרט ובמדינה בכלל לבעלי הצרכים המיוחדים תחת הסיסמא ~אני שונה אבל שווה~. הפעלתם ושילובם של ילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים בפרוייקטים בתחום החינוך~ התרבות~ האמנות המדע והספורט. קידום פעילויות העמותה בתחום הצרכים המיוחדים במגזר הערבי ברמה הארצית. פיתוח מסגרות ותוכניות העשרה ויצירה לגיל הרך ומניעת תופעות סביבתיות מעכבות התפתחות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך