אתר התורמים של ישראל

מדרשת חנתון (ע~ר) – עמותה מספר 580123735

שם העמותה : מדרשת חנתון (ע~ר)

מספר העמותה: 580123735

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: מילגות לתלמידים ולסטודנטים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 4787009

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 15

כמות עובדים: 19

מספר חברי עמותה: 28

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך האגם 18, חנתון

מיקוד: 1796000

מטרות עמותה: לייסד מרכז חינוכי רוחני ברוח התנועה המסורתית הישראלית והתנועה הקונסרבטורית העולמית~ שבו יתארחו וילמדו בני נוער ובוגרים מהארץ ומהתפוצות. לפתח תוכניות חינוכיות- לימודיות לבני נוער ומבוגרים מהארץ ומהתפוצות.לחקור התפתחות ההלכה מתוך כוונה להתאים אורחות חיי המתיישבים בארץ לרוח המסורת כמצוות התנועה הקונסרבטיבית והתנועה המסורתית בישראל.~
4. מטרות העמותה וסמכויותיה:
4.1. להיות שותפים בעיצוב זהותה של המדינה והחברה בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית כאחד. זאת מתוך תפיסה יהודית מסורתית (קונסרבטיבית)~ ותפיסה ציונית הומניסטית~ דרך העמדת תלמידים ומורים.
4.2. להפעיל תכניות מנהיגות ארוכות טווח~ למנהיגות צעירה בגילאי 17-30 כחלק בלתי נפרד מחזון העמותה ועי~כ להצמיח תלמידים ומורים ולייצר הגות בהתאם למטרותיה של המדרשה.

4.3. לפתח תכניות חינוכיות-לימודיות לבני נוער ולבוגרים מהארץ ומהתפוצות ברוח התנועה המסורתית וערכיה.

4.4. לחקור את התפתחות ההלכה~ מתוך כוונה להתאים אורחות חיי המתיישבים בארץ לרוח המסורת~ כמצוות התנועה הקונסרבטיבית~ והתנועה המסורתית בישראל.

4.5. לשרת את הבאים בשעריו של המרכז הרוחני-חינוכי ואת בני הקהילות המסורתיות מישראל ומהתפוצות וכן את כל מי שיבקש להשתמש במקום לצרכי חינוך~ אירוח~ הכשרה~ קיום קורסים~ הפעלת מכינה קדם צבאית וכיו~ב~ באופן ההולם את רוח התנועה והיהדות המסורתית.


4.5.1. כחלק ממטרות העמותה~ להלן מטרות המכינה הקדם צבאית:
א. לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עמה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית~ כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ.
ב. לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל.
ג. להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל.
ד. לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את בטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם.
ה. לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ושל בוגריה במהלך שירותם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך