אתר התורמים של ישראל

מוזאיקה- דת~ חברה ומדינה (ע~ר) – עמותה מספר 580347003

שם העמותה : מוזאיקה- דת~ חברה ומדינה (ע~ר)

מספר העמותה: 580347003

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מחקר~ מדע וטכנולוגיה

סיווג משני של העמותה: אחר – מחקר~ מדע וטכנולוגיה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 5714625

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 60

כמות עובדים: 30

מספר חברי עמותה: 10

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: גנרל קניג פייר 32, ירושלים

מיקוד: 9346940

מטרות עמותה: לעסוק בחקר היחסים שבין הדת והמדינה בישראל.להקים מאגר מידע שיעמוד לרשות העוסקים בעיצובהמדיניות ביחסי דת-מדינה. לארגן הרצאות~ ימיעיון~ לפתח תוכניות לימוד. לפעול להקטנת השסעבין הציבור הדתי והלא דתי בישראל ובחו~ל. העלאת השיח הבין- דתי על סדר היום הציבורי באמצעות פעילויות שונות.פיתוח התשתיות המקצועיות להכשרת מומחים העוסקים בתחום סכסוכים על רקע אתני תרבותי. הפצת מידע בנושאים של דת~ חברה ומדינה~ לציבור הרחב~ אנשי אקדמיה וקובעי מדיניות. פיתוח ויישום תכניות ומודלים לפתרון סכסוכים בתוך החברה על כל מרכיביה. פעולה בקרב מערכות קהילתיות חינוכיות וממסדיות לקידום ולחינוך לתרבות של פתרון סכסוכים באמצעות שיח~ הקשבה והבנה הדדית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך