אתר התורמים של ישראל

מוסדות מיתרים טבעון לזכרו של סמ~ר אבי אפנר (ע~ר) – עמותה מספר 580648095

שם העמותה : מוסדות מיתרים טבעון לזכרו של סמ~ר אבי אפנר (ע~ר)

מספר העמותה: 580648095

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: נמחקה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2017

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2017

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: השקדים 19, קריית טבעון

מיקוד: 3650101

מטרות עמותה: להקים ולטפח מסגרות חינוכיות~ קהילתיות וחברתיות~ שביסודן~ יהדות~ ציונות ודמוקרטיה ואשר יפעלו לאור העקרונות הבאים: 1. יצירת היכרות מעמיקה וחווייתית עם המורשת היהודית~ מתוך אהבה וכבוד. 2. חינוך לסובלנות וכבוד לדרכי ביטוי שונות של הזהות היהודית. 3.חינוך לציונות~ אהבת העם~ הארץ והמדינה~ יחד עם חינוך לאכפתיות ומעורבות חברתית. 4. חינוך לערכים יהודיים~ הומניסטיים ודמוקרטיים. 5. חינוך לסקרנות~ ביקורתיות וחשיבה עצמאית. לאגד את כל משפחות הילדים הלומדים במסגרות החינוך של מיתרים טבעון (להלן: ~המסגרות~)~ למען תמיכה~ חיזוק~ תפעול סיוע ופיתוח המסגרות. דרכים לקדם את מטרות העמותה. להפיץ את עקרונות~ מטרות ורוח העמותה. לשתף פעולה עם גופים ומוסדות ו/או עמותות אחרות בקשר להגשמת כל מטרה ממטרות העמותה בישראל ובחו"ל. לפעול לגיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות העמותה ובכלל זה קבלת מענקים~ תרומות~ וכל מענק אחר לשם קידום מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך