אתר התורמים של ישראל

מועדון טייסי חיפה (ע~ר) – עמותה מספר 580581833

שם העמותה : מועדון טייסי חיפה (ע~ר)

מספר העמותה: 580581833

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2014

מחזור כספי (הכנסות): 292509

סך הוצאות העמותה: 236769

כמות מתנדבים: 4

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 20

איזורי פעילות: חיפה

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: קשטן מיכאל 3, חיפה

מיקוד: 3498425

מטרות עמותה: קיום~ קידום ופיתוח של ספורט התעופה האזרחית בישראל~ על כל מחלקותיו ומגמותיו הספורטיביות החינוכיות~ המדעיות והארגוניות. קיום מערך הדרכה להכשרה והסמכת טייסים לתעופה כללית~ בין היתר~ באמצעות קורסי הדרכה~ ימי עיון~ השתלמויות~ הרצאות~ כתיבה והפצת ספרות מקצועית. שיפור ושמירה על רמת בטיחות הטיסה בישראל ומניעת תאונות. שיתוף פעולה עם רשות התעופה האזרחית~ משרד התחבורה וקלוב התעופה לישראל. שיתוף פעולה עם כוחות הביטחון בישראל בכל משימה שתידרש. תרומה למטרות חברתיות לרבות הטסת חולים~ חסרי יכולת ובעלי מגבלות כדי לעודדם ולשמחם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך