אתר התורמים של ישראל

מועצת הסטודנטים למשפטים באונברסיטת בר אילן (ע~ר) – עמותה מספר 580551240

שם העמותה : מועצת הסטודנטים למשפטים באונברסיטת בר אילן (ע~ר)

מספר העמותה: 580551240

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: השכלה גבוהה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 35022

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 24

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 24

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אונברסיטה בר אילן 1, רמת גן

מיקוד: 5290002

מטרות עמותה: לייצג ולשרת את הסטודנטים בפקולטה ולדאג לרווחתם~ וכן לקדם את המשפט בישראל. לשקף את מטרות העמותה בעת ייצוגה בפני כל אישיות משפטית~ יחיד או גוף~ ממלכתי~ פרטי~ אקדמי~ כלכלי או אחר. לסייע בידי כל סטודנט לסיים את לימודיו בפקולטה במועד ובהצלחה~ וזאת בהתאם לאמצעים העומדים לרשות העמותה. להגביר את המודעות המשפטית אצל כלל ציבור הסטודנטים באוניברסיטה וכל המוסדות להשכלה גבוהה בישראל~ וכן אצל כלל תושבי המדינה. לקדם את המשפט בישראל בקרב אוכלוסיית המדינה באמצעות הסברה~ חינוך ו/או פעילות תרבותית. לסייע בקידום פרוייקטים סטודנטיאליים המממשים את מטרות העמותה. לעסוק בארגון פעילות חברתית ו/או תרבותית ו/או חינוכית ו/או אחרת עבור הסטודנטים בפקולטה~ תוך הגשמתן והשגתן של מטרות העמותה. להוות גורם מקשר בין ציבור הסטודנטים בפקולטה לבית ציבור עורכי הדין בישראל על מוסדותיהם השונים וכלל גורמי-המשפט בישראל. לפעול לשם יצירה וחיזוק הקשרים הין הסטודנטים בפקולטה לכל גורם המסייע למטרות העמותה. העמותה לא תזדהה עם גוף מפלגתי ו/או פוליטי כלשהו ולא תתיר כל פעילות פוליטית ו/או מפלגתית בשירותיה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך