אתר התורמים של ישראל

מורשת ישראל מגדל העמק (ע~ר) – עמותה מספר 580046738

שם העמותה : מורשת ישראל מגדל העמק (ע~ר)

מספר העמותה: 580046738

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 1

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 0

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58004673

כתובת העמותה: ראשית חכמה 17, ירושלים

מיקוד: 9551728

מטרות עמותה: מטרות האגודה הן מתן השכלה וחנוך חרדי~הפצת תורה ודעת וקירוב כל שכבות הנוער לערכי היהדות.לשם קידום מטרות אלה מוסמכת האגודה: במיוחד להקים~לייסד~לנהל~ לבטח ולקיים מוסדות ומעודונים לנוער~לחינוך משלים~מוסדות לנוער שולי~בתי ספר~ ארגוני נוער~גנים קיטנות~ סמינרים סמינריונים~ כוללים לאברכים~ בתי מדרש גבוהים להוראה~ ישיבות קטנות~ ישיבות גבוהות~ ארגוני נסים~ קופת גמ~ח ומוסדות לקיום מצוות וערכי היהדות והדת.להקים ~לייסד~לחכור לרכוש~ לקבל בשכירות ~ להחזיק ולנהל מוסדות ומכונים~ כל בבנינים~ ספריות אסיפים~ נכסי דלא ניידי וכל מיני זכויות בהם השכלה תורנית ~ להשכלה תורנית לרבים וחינוך לערכי היהדות. לבנות~ להקים ~להחזיק ולנהל מוסדות חינוך ליהדות וערכיה ולימוד תורה.לשם השגת מטרותיה העיקריות של העמותה וקידומן רשאית היא לעשות את הדברים הבאים: לייסד~לקבל~לקיים ונהל כל קרנות שהן. לדרוש~ לבקש~ לאסוף ולקבל מאנשים פרטיים~ גופים ציבוריים רשויות ומכל גוף אחר~ תרומות~ עזבונות~ נדבות~ מתנות~ מענקים וכל סיוע מכל סוג אחר . לרכוש נכסים~מקרקעין~מטלטלין וערטילאיים וכל מיני זכויות בהם~ להחזיק בהם ונהלם. לקנות ולמכור~לחכור ולהחכיר~ לקבל ולמסור~ לבנות להרוס ולאחד~ לחלק~ לשעבד ולמשכן ולבטל שעבודים ומשכנתאות של כל נכסי מקרקעין ומטלטלין. להשקיע את כספי העמותה שלא יהיו דרושים לה בכל עת. ללוות ולהלוות כספים~ לקבל ולתת בטחונות על נכסי דניידי ודלא ניידי. למסור~ לעשות לקבל~ להסב~ לנכות לחתום ולהוציא המחאות~ שטרי חוב~ שטרי חליפין ומסמכים אחרים. להעניק הענקות~ הסבות סוציאליות לעובדים או לעובדים לשעבר של העמותה~ או לתלויים בעובדים אלה~ בהתאם לחוק ולמקובל. לתמוך במפעלים שמטרותיהם זהות לאלה של העמותה בחינוך~ תרבות וצדקה. לעשות כל פעולות אחרות שייראו מועילות או רצויות להשגת מטרותיה העיקריות של העמותה כולן או מקצתן.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך