אתר התורמים של ישראל

מידברן (ע~ר) – עמותה מספר 580567600

שם העמותה : מידברן (ע~ר)

מספר העמותה: 580567600

שם העמותה באנגלית: Midburn (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2019

מחזור כספי (הכנסות): 370267

סך הוצאות העמותה: 752419

כמות מתנדבים: 60

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 230

איזורי פעילות: דרום~מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שד בן צבי 1, רמת גן

מיקוד: 5224706

מטרות עמותה: לארגן ולקיים אירועים ופעילויות בהתאם לחזון וערכי העמותה.להטמיע את עשרת העקרונות של ארגון Burning Man בארה~ב: הכללה מקיפה~ מאמץ קהילתי~ הענקת מתנות~ אחריות אזרחית~ א-מסחריות~ לא משאירים עקבות~ הסתמכות עצמית מוחלטת~ ביטוי עצמי מוחלט~ השתתפות~ מיידיות. לפעול כנציגה רשמית בישראל של ארגון Burning Man בארה~ב~ לשמור על קשר רציף עמה לתורכי למידה~ הנחלת ערכים והטמעת התרבות בקהילה. ליצור ולשמר קהילה חברתית הפועלת ברוח מידברן ומאפשרת לשותפיה יצירה וביטוי עצמי ללא תלות בדימוי חיצוני ובערכים הנקבעים לפיהם. לעודד ולמוך ביצירת אמנות ייחודית וחדשנית בישראל. לקדם תרבות ההתנדבות בישראל~ לחזק את ההשתתפות~ המעורבות החברתית והעשייה הקהילתית. לתמוך ולסייע למארגני אירועים מהקהילה בהקמת מרחבים חווייתיים ברוח עשרת העקרונות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך