אתר התורמים של ישראל

מיזוג גלויות באשדוד עירנו (ע~ר) – עמותה מספר 580314300

שם העמותה : מיזוג גלויות באשדוד עירנו (ע~ר)

מספר העמותה: 580314300

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1306938

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 12

מספר חברי עמותה: 10

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המלך דוד 6, אשדוד

מיקוד: 7748103

מטרות עמותה: לקדם הפיתוח החברתי~ התרבותי~ הקהילתי~ הכלכליוהערכי של תושבי אשדוד. לטפח את השוויון~האחווההרעות וההבנה בין העדות~הקבוצות~השכבות והרבדיםהשונים בקהילת התושבים של אשדוד ולהביא לחיזוקושל המרקם החברתי בעיר אשדוד. לקדם הפעילות התרבותית באשדוד תוך הדגשת המורשת התרבותית של גווני האוכלוסיה השונים בעיר וביסוס התשתית התרבותית בעיר. לטפח המצוינות בחינוך ובהשכלה באשדוד תוך שמירה על קיומוצשל שוויון בהזדמנויות לרכישת דעת וידע. לארגן~ לבצע~ להקים~ ליזום~ לקיים~ להחזיק ולנהל פעולות ומפעלים שנועדו לטפח~ לחזק ולבסס את המרקם החברתי והתרבותי של העיר אשוד ע~פ העקרונות של קיבוץ גלויות~ הרחבת ההכרה והידע במכמני התרבות של פזורות ישראל ושילוב שבטי ישראל לעם אחד. להקים~ לתמוך~ לסייע ולקדם קרנות~ איגודים או מוסדות מאוגדים או בלתי מאוגדים בעלי מטרות דומות~ בשלמות או בחלק~ למטרות העמותה~ לשתף עמם פעולה וגם/או להשתתף בגופים כאלה. להעניק מלגות~ מענקים ופרסים לשם קידום איזה מקרב יתר מטרותיה של העמותה ולשם טיפוח ועידוד ההשכלה~ צמצום הפערים~ קירוב הלבבות~ הכרת התרבויות העדתיות והמשותפות והעמקת היצירה הרוחנית והאמנותית של פזורות ישראל- והכל בגדר מטרותיה של העמותה. לפעול כנציג~ שליח~ סוכן או נאמן של תורמים ומתנדבים וכן של כל קבותות וגם/או איגודים וגם/או מוסדות מקומים וגם/או זרים מאוגדים וגם/או בלתי מאוגדים בעלי מטרות דומות~ בשלמות או בחלק~ למטרות העמותה~ לנהל את פעולותיהם~ להשתתף בפעולותיהם וכן לתמוך ולפעול לשם קידום מטרותיהם. לעשות כל פעולה שתראה לעמותה מועילה לשם ביצוע איזה מהמטרות כאמור לעיל. מודגש~ כי התפקידים~ הפעולות והתוכניות של העמותה יהיו~ עד כמה שאפשר~ כאלה שרשאים לבצע ארגונים הפטורים ממס במדינת ישראל ובכל מדינה אחרת על פי כל דין – וכל עוד אינם עומדים בסתירה לחוקי מדינת ישראל. לקיין גן-מעון לילדים וזאת הן לפעוטות בגילאי 2-4 שנים~ ולילדים בגילאי 4-5 לרבות בגדר גן טרום חובה. בהפעלת גן הילדים העמותה נותנת ותתן ביטוי ליתר מטרות העמותה הקיימות מאז שנוסדה~ לרבות המפורט בסעיפי משנה א-י.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך