אתר התורמים של ישראל

מיתר היכל התהילה של המוסיקה היהודית (ע~ר) – עמותה מספר 580163814

שם העמותה : מיתר היכל התהילה של המוסיקה היהודית (ע~ר)

מספר העמותה: 580163814

שם העמותה באנגלית: MEITAR THE HALL OF FAME OF THE JEWISH MUSIC (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 5000

סך הוצאות העמותה: 2351

כמות מתנדבים: 12

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המסגר 42, תל אביב – יפו

מיקוד: 6721123

מטרות עמותה: ליצור דיאלוג תרבותי בין ישראל לתפוצות. הידוק הקשרים התרבותיים~ החינוכיים והחברתיים בין כל חלקי העם היהודי. ייזום פעילות מתמשכת בנושא הזמר העברי בישראל ובתפוצות. הפצת השיר הישראלי בקרב היהודים ברחבי העולם. שימוש באמנויות להטמעת ערכי המורשת של העם. הכללתו של הזמר העברי בחינוך היהודי ובחיי התרבות בישראל ובתפוצות. ביסוס מדינת ישראל כמרכז תרבותי עולמי של העם היהודי.~א..הקמת ~ היכל התהילה של המוסיקה היהודית ~ וניהולו כבית לאומי למוזיקה היהודית . מרכז חינוכי~ תרבותי ~תיירותי וחוויתי~ למוזיקה ישראלית ויהודית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך