אתר התורמים של ישראל

מכון ירושלים למחקרי מדיניות (ע"ר) – עמותה מספר 580051894

שם העמותה : מכון ירושלים למחקרי מדיניות (ע"ר)

מספר העמותה: 580051894

שם העמותה באנגלית: The Jerusalem Institute for Policy Research (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 10539321

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 37

מספר חברי עמותה: 22

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רד~ק 20, ירושלים

מיקוד: 9218604

מטרות עמותה: ליזום ולנהל מחקרי מדיניות ומחקר יישומי בתחומים מוניציפליים~ חברתיים~ דמוגרפיים~ אורבניים וכלכליים. להבהיר ולהציג נושאים אלה בדרך שתאפשר לקובעי מדיניות להסיק מסקנות ולתכנן מדיניות.ליזום ולעודד מחקרי מדיניות ומחקר יישומי הקשורים בירושלים בעת החדשה והחדישה.ליזום~ לארגן ולנהל פעולות בכל התחומים הנזכרים לעיל~ לשתף פעולה עם מכונים~ מוסדות מחקר והוראה וכן עם מוסדות וגופים אחרים~ ולהקים מרכזי מחקר ועמותות – בת לקידום מטרות העמותה. ליזום~ לארגן ולנהל כנסים~ סימפוזיונים~ ימי עיון~ דיונים ופעולות אחרות בתחומים הנזכרים לעיל.לסייע לחוקרים ולתלמידים העוסקים בנושאים שהעמותה מעוניינת בקידומם~ הן במתן מלגות~ פרסים ומענקים והן בכל צורה אחרת.לשתף בפעילות העמותה לפי העניין~ חוקרים~ אישים וגופים מהארץ ומחו~ל.לפרסם פרסומים בתחומים הנזכרים לעיל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך