אתר התורמים של ישראל

מכון רימון לידיעת הארץ (ע~ר) – עמותה מספר 580175644

שם העמותה : מכון רימון לידיעת הארץ (ע~ר)

מספר העמותה: 580175644

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מחקר~ מדע וטכנולוגיה

סיווג משני של העמותה: אחר – מחקר~ מדע וטכנולוגיה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1273225

סך הוצאות העמותה: 308911

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 5

מספר חברי עמותה: 10

איזורי פעילות: דרום

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: 0, בית קמה

מיקוד: 8532500

מטרות עמותה: ליזום~לעודד~ לקדם~ לתכנן~ להקים~ להחזיק
ולקיים מכון מחקר ללימוד ידיעת הארץ – איזור
הנגב ודרום השפלה.~לנהל~ לקיים~ לפקח~ לתחזק ולהפעיל את כל נכסי העמותה והנכסים שהועברו להפעלת העמותה על ידי המועצה האזורית בני שמעון (להלן: ~המועצה~).הקמה~ ייסוד~ הפעלה וניהול מסגרות חינוכיות~ פעילות חברתית ופעילות קהילתית בתחומי המועצה ולתושבי המועצה.ליזום~ לעודד~ לקדם~ לטפח~ לתכנן~ לארגן~ לערוך~ להחזיק~ לממן~ לצייד~ לקיים~ לפתח~ להפעל ולנהל תיירות פנים וחוץ באזור~ לרבות פיתוח אפשרויות הבילוי בפארק יערות להב~ בחיק הטבע~ באתרי העתיקות~ ביערות הקרן הקיימת לישראל בתחומי המועצה.ארגון חוגים~ ימי עיון~ פרוייקטים ומפגשים בין קהילות ידיעת האזור ותחומים נוספים רלוונטים לאזור.לקיים פעילויות חינוכיות~ תרבותיות~ אמנותיות וספורטיביות בתחומי המועצה.ליזום~ לעודד~ לקדם~ לטפח~ לתכנן~ לייסד~ להקים~ לבנות~ לארגן~ לערוך~ להחזיק~ לממן ~לצייד~ לקיים~ לפתח~ להפעיל~ ולנהל מכון מחקר ללימוד האזור הנגב ודרום השפלה (להלן-~האזור~)~ ובכלל זה: ייזום~ עידוד~ קידום~ טיפוח~ תכנון~ ארגון~ עריכה~ מימון~ קיום וניהול מחקרים~ לרבות חפירות בתחומי הגיאוגרפיה~ גיאולוגיה~ החי והצומח~ ההיסטוריה הארכיאולוגיה~ אתנולוגיה~ אנתרופולוגיה ופולקלור של האזור ותושביו. איסוף~ רכישה~ קבלה~ השאלה~ שכירות~ ריכוז ותצוגה של ממצאים ופריטים. ליזום~ לתכנן~ לארגן~ לממן~ להחזיק~ לצייד~ לקיים~ להפעיל~ ולנהל כנסים~ ועידות סימפוזיונים~ הרצאות~ השתלמויות~ ועידות מומחים~ משלחות~ חוגים~ תערוכות~ מוזיאונים~ פרוייקטים חברתיים בתחומי הכרת האזור. להוציא לאור~ להדפיס~ לערוך~ להפיץ~ להפיק ולפרסם ספרים~ כתבי עת~ עיתונים~ מחקרים~ יצירות~ סרטים~ תוכנה למחשבים~ דברי אמנות ודפוס וכן פרסומים אחרים הנוגעים לתחומי הכרת האזור.לשתף פעולה עם המועצה האזורית בני שמעון~ עם רשויות מקומיות אחרות ועם גופים שונים בכל דרך העשויה לקדם~ במישרין או בעקיפין~ מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה. העמותה תהיה כשרה לכל זכות ~ חובה ופעולה משפטית. מבלי לגרוע מכלליות האמור תהיה העמותה מוסמכת לעשות~ בעצמה או באמצעות אחר או אחרים ~ את כל אותן הפעולות הקשורות~ הנובעות או הכרוכות במטרות העמותה~ כולן או מקצתן ~ או העשויות לקדם~ לסייע~ להקל ולשרת או להוסיף בדרך כלשהי להשגת מטרות העמותה~ כולן או מקצתן~ ובכלל זה להפעיל ולנהל פעולות ושירותי עזר מכל סוג העשויים לקדם~ במישרין או בעקיפין~ מטרה כלשהי מבין מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך