אתר התורמים של ישראל

מכללת למאר לשחמט (ע~ר) – עמותה מספר 580694180

שם העמותה : מכללת למאר לשחמט (ע~ר)

מספר העמותה: 580694180

שם העמותה באנגלית: LAMAR CHESS ACADEMY (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אגודות ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ראס אלעין 0, עראבה

מיקוד: 3081200

מטרות עמותה: מדובר באגודה ללימודי שחמט עם האפשרות להשתתף בתחרויות בתחום ~הקמת קבוצות שחמט בעראבה וגם ביישובים הסובבים.~הקמת קבוצות שחמט לבי~ס יסודי~ חטיבה ותיכון.~הקמת פעילויות חברתיות ותחרותיות שחמט למבוגרים ביישוב וגם למתחרים מחוץ ליישוב.~הקמת קבוצות על מנת להשתתף בתחרויות של איגוד השחמט.~הפנמת והעצמת ילדים בני הנוער דרך השחמט-החשיפה בין השחמט לבין העולם החברתי וההשוואה בין השניים.~הדגשה של מעמד האישה ~המלכה~ והעצמתה~ כמנהיגה ובעלת כח. ~קידום התרבות והאומנות לילדים ולנוער דרך הקמת פרוייקטים וכו'.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך