אתר התורמים של ישראל

מרכז אנדע- תרפיה לשיקום הילד (ע~ר) – עמותה מספר 580760478

שם העמותה : מרכז אנדע- תרפיה לשיקום הילד (ע~ר)

מספר העמותה: 580760478

שם העמותה באנגלית: ANDATHERAPY FOR PEDIATRIC HEALTH & REHABILITATION (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: מוסדות שיקום

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כורי 2, חיפה

מיקוד: 3304508

מטרות עמותה: פעילות גופנית חינוכית~ שיקומית הסתגלותית הכוללת מתן טיפולי פיזיותרפיה שיקומית והתעמלות שיקומית~ הערכה תפקודית ואבחונים שיקומיים ע~י מומחים ברפואת ילדים ומבוגרים~ שיקום ילדים~ נוער ומבוגרים עם מוגבלויות~ נכויות ובעלי צרכים מיוחדים.~הקמת וניהול מרכזי שיקום לאנדע-תרפיה – שיקום תנועתי~ חינוכי~ הסתגלותי.~ימי עיון למומחים העוסקים ברפואה פיזיקלית~ רפואת ילדים ושיקום. ~השתלמויות~ סמינרים והדרכה למדרכים ומטפלים שיקומיים.~ייעוץ והכוונה עבור הורי הילדים החריגים.
~ליזום פעולות לשם הרחבת המודעות בקרב אנשי מקצוע~ הורים~ אנשי ממסד ומקבלי החלטות והציבור הרחב למודל שיקומי ה- AndaTherapy~ המהווה מודל לשיקום אקטיבי~ חינוכי~ חברתי-תרבותי והסתגלותי של ילדים~ נוער ומבוגרים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים~ אשר מעניקה כלי מעשיים להתמודדות עם נכויות ומחלות כרוניות בחיי יום יום לאורך שהים~ תוך האטה בהתדרדרות ושיפור של לקויות ומוגבלויות ומניעת הבעיות המשניות רבות שקשורות אליהן~ והכל במטרה לנהל אורח החיים איכותי~ מלא ועצמאי ככל שניתן.~לגייס כספים ובכלל זה בדרך של קבלת תרומות~ מענקים ותקציבים מתקנות~ הלוואות וגביית דמי השתתפות~ והכנסות עצמאיות לשם קידום ענייני העמותה ומטרותיה~ לפעול כל פעולה משפטית~ כלכלית או בדרך אחרת הדרושה לקידום מטרותיה של העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך