אתר התורמים של ישראל

מרכז דונה גרציה לדיפלומטיה (ע~ר) – עמותה מספר 580744621

שם העמותה : מרכז דונה גרציה לדיפלומטיה (ע~ר)

מספר העמותה: 580744621

שם העמותה באנגלית: DONA GRACIA CENTER FOR DIPLOMACY (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קשרים בינלאומיים

סיווג משני של העמותה: ידידות בין עמים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: עמק חפר 84, נתניה

מיקוד: 4222018

מטרות עמותה: להרחיב את שיתוף הפעולה בין ישראל לבין יהודי התפוצות ועמים אחרים באופן שייצר מערכות יחסים מקיפות~ לרבות בתחומי התיירות~ הפוליטיקה~ החברה~ התרבות~ החינוך~ יחסי הציבור ועוד.
~להעלות את המודעות למצבן של אוכלוסיות מודרות ומדוכאות ברחבי העולם~ ולנהוג בסולידריות כלפי כל קבוצה הסובלת מגזענות~ מאנטישמיות או מכל צורה אחרת של אפליה.
~לערוך אירועים ולכתוב מאמרים המקדמים יחסים חיוביים בין יהודים לבין עמים אחרים בזירה התרבותית~ הפוליטית~ התיירותית~ החינוכית והחברתית.
~להגביר את המודעות של הציבור בישראל בנוגע לאוכלוסיות ולעמים אחרים~ במטרה לשפר את היחסים שבין ישראל לבין העם היהודי ועמים אחרים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות זקוקות לתרומות על מנת לקיים את המטרה שלשמה הן הוקמו. אמנם חלקן מקבלות תקציב מהמדינה, אולם אין זה מספיק כדי לעשות את כל מה שהעמותה באמת רוצה. נניח, עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה הייתה רוצה לחלק 40,000 ארוחות ביום, אבל היא מחלקת רק כ-2000 וגם זה בעיקר בזכות תורמים פרטיים, או פרוייקט תינוקות של החיים שהיו רוצים לחלק אלפי ארגזי מוצרים לאמהות חד הוריות, אבל כיום נאלצים להסתפק בכמה מאות, ועוד. תרומתכם חשובה לעמותות, ובאתר זה תוכלו למצוא עמותות מומלצות כאן, או לדפדף בדפי האתר לפי נושאים או לפי מיקומים. תודה על תרומתכם ועל הזמן שהשקעתם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך