אתר התורמים של ישראל

מרכז הדרכה לימודי תיירותי למורשת קיבוץ משגב-עם (ע~ר) – עמותה מספר 580700227

שם העמותה : מרכז הדרכה לימודי תיירותי למורשת קיבוץ משגב-עם (ע~ר)

מספר העמותה: 580700227

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מורשת או הנצחה

סיווג משני של העמותה: אחר – מורשת והנצחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ד.נ. הגליל העליון 1, משגב עם

מיקוד: 1215500

מטרות עמותה: לפעול להקמה ולהפעלת מרכז מבקרים. ~לפעול לקיום קשר ומעורבות עם דור ההמשך של הקיבוץ. ~לגייס תרומות להפעלת מרכז המבקרים. ~להפעיל ולתמוך בפעילות אתרי תיירות במשגב עם.~לקיים אירועים חינוכיים ותרבותיים לקהילת משגב עם.~לסייע למערכת החינוך הבלתי פורמלית בקיבוץ (מסגרת החינוך שלאחר ביה~ס הכוללת פעילויות חינוכיות של תנועות הנוער) באמצעות מימון כספי של כוח אדם ומבנים שייועד לצורך פיתוח רעיונות ויוזמות חדשים- בתחומי חינוך~ פעילויות חינוכיות במסגרת פעילות הקיבוץ בכדי לתמוך ולפתח את ילדי הקיבוץ ובני הנוער בקיבוץ לחינוך לערכים של ציונות ושיתוף. ~הדרכה במסגרת מרכז המבקרים של הקיבוץ. ~מתן מלגות לבני הקיבוץ (בנים של חברי קיבוץ) התורמים לקהילה (לילדים~ לנוער~ לחברים ולקשישים ובכלל לכל אוכלוסיית הקיבוץ) ועוסקים בלימודי חינוך~ חינוך מיוחד~ עבודה קהילתית~ עבודה סוציאלית. ~פיתוח מקומות עבודה. ~מתן מלגות. ~לקיים מערך הסברה הממחיש למבקר את המאבק הציוני. ~לקיים סיורי תיירות לימודיים. ~לקיים סיורי תיירות לימודיים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך