אתר התורמים של ישראל

מרכז מחוננים ריינה (ע~ר) – עמותה מספר 580604981

שם העמותה : מרכז מחוננים ריינה (ע~ר)

מספר העמותה: 580604981

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2018

מחזור כספי (הכנסות): 294440

סך הוצאות העמותה: 234194

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 5

מספר חברי עמותה: 350

איזורי פעילות: צפון

שנת דיווח אחרונה: 2018

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ריינה 0, ריינה

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לאפשר מימוש היכולות החינוכיות הגלומות בילדים~ שיש להם פוטנציאל אנושי מיוחד וייחודי ע~י קיום פעולות העשרה חינוכיות ע~י מורים בנושאי ההעשרה הרלוונטיים כגון : מדעים~ מוסיקה~ ספורט ושפות . לקבל תרומות של כסף ו/או בשווה כסף~ ולהשקיעם ברכישת ציוד ועזרי לימוד מתקדמים למרכז. לסייע בפעילויות שונות של המרכז~ לשם קידום והעשרת הילדים ולשם מימוש מטרות המרכז ע~י גיוס מורים מוכשרים במקצועות חינוך~ מדע וספורט. לפעול לשיתוף פעולה של הורי התלמידים ולמעורבותם במסגרת הארגונים של המרכז ובשאר הפעילות המתקיימת בו ע~י קיום כנסים~ אסיפות הורים~ חוגי הורים על מנת לשמוע את דעתם בקשר לפעולות הקיימות במרכז והצעותיהם בקשר לשיפור הפעילויות הקיימות והעשרתם . לבצע שיתוף פעולה וקשרים עם בני אדם~ גופים או ארגונים הן בישראל והן מחוצה לה שמטרותיהן דומות ו/או עשויות לסייע לקדם מטרות המרכז ע~י יזום פגישות וכנסים שמטרתם שיתוף הידע הקיים בעמותות השונות בקשר לפעולות העמותות הללו. לעשות את כל הפעולות העשויות לקדם את ענייני העמותה ומטרות העמותה ע~י קיום קשרי קהילה~ שיתופי פעולה עם מחלקות החינוך ברשויות המקומיות הרלוונטיות והגברת המודעות הציבורית לפעילות המרכז ע~י פרסום בבתי הספר וע~י בניית אתר אינטרנט.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך