אתר התורמים של ישראל

מרכז תרבות וספורט כרמיאל (ע~ר) – עמותה מספר 580017077

שם העמותה : מרכז תרבות וספורט כרמיאל (ע~ר)

מספר העמותה: 580017077

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: מרכז קהילתי~ מתנס

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 24439501

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 695

מספר חברי עמותה: 18

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58001707

כתובת העמותה: צה~ל 105, כרמיאל

מיקוד: 2173237

מטרות עמותה: ניהול מתנ~ס מרכז קהילתי בכרמיאל. ייצוג האזור ותושביו בתחומי הרשות המקומית שבה פועל המתנ~ס. פעולה קהילתית בקרב האוכלוסייה בתחום הרשות המקומית בו נמצא המתנ~ס או המרכז על כל רבדיה~ תו שיתופה בפעילויות אלה ובכלל. פעולה קהילתית~ חינוכית~ חברתית ותרבותית להעלאת ערך האדם~ הן למען טיפוח האדם והקהילה והן למען פיתוח חברה דמוקרטית ופלורליסטית. טיפוח התרבות והמסורת של בני הקהילה. עידוד וביצוע פעולות רווחה לטובת כלל האוכלוסייה תוך שיתוף התושבים ומעורבותם. שיפור איכות החיים~ ותרבות הפנאי בקהילה. פיתוח ועידוד פעולות קהילתיות~ לרבות פעילויות חברה~ חינוך~ ספורט~ ותרבות ופעילות שעות הפנאי. ארגון פעולות תרבות ובידור~ הרצאות והצגות תיאטרון. טיפול באוכלוסיות חלשות וחיזוקן. ביצוע פעולות קהילתיות~ תרבותיות~ חינוכיות וספורטיביות~ ולרבות בנושאים ותחומים כמפורט לעיל~ בתיאום ובזיקה לחברה ואגב שיתוף פעולה עימה. כל פעולות העמותה תהיינה במסגרת החוק והמשפט במדינת ישראל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך