אתר התורמים של ישראל

משולחן לשולחן – לקט ישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580407633

שם העמותה : משולחן לשולחן – לקט ישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580407633

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 191917074

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 19599

כמות עובדים: 114

מספר חברי עמותה: 13

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הסדנא 11, רעננה

מיקוד: 4365006

מטרות עמותה: לאסוף שאריות מוצרי המזון והמאכלים שבנסיבותהקיימות היו נזרקות בארועים~ בסיסים~ מלונותוקפטריות ולחלקן לעמותות קיימות שעוזרות לאנשיםנזקקים כמו בתי תמחוי. לאסוף אוכל יבש שנשארבעסקים. לעסוק בחסד~ צדקה ועזרה לנזקקים. לסייע בתקופות חירום לאוכלוסיה האזרחית ולחיילי צה~ל בהתאם לצרכים שהאוכלוסיות האמורות יזדקקו להם בתקופה האמורה. תקופת חירום: מלחמה~ מבצע וכן כל תקופה אחרת בה אוכלוסייה אזרחית תמצא תחת איום כלשהוא מכח היותה אוכלוסיה אזרחית. איסוף~ רכישה והפצה של מזון לנזקקים לקידום פתרונות לבעיית מצוקת המזון בחברה הישראלית.~1. לאסוף עודפי שאריות מוצרי מזון~ תוצרת חקלאית ומאכלים מבושלים – שאלמלא נאספו היו נזרקים – מאירועים~ בסיסים~ מלונות~ חברות הסעדה~ קפיטריות~ חקלאים~ בתי אריזה ולחלקם לנזקקים ישירות או באמצעות עמותות סיוע לנזקקים.2. איסוף או רכישה של מזון מכל סוג שהוא וחלוקתו לנזקקים ישירות או באמצעות עמותות סיוע לנזקקים. 3. גידול תוצרת חקלאית לשם העברתה לנזקקים ישירות או באמצעות עמותות סיוע לנזקקים.4. לסייע בתקופות חירום לאוכלוסייה האזרחית ולחיילי צה~ל בהתאם לצרכים שהאוכלוסיות האמורות יזדקקו להם בתקופה האמורה. תקופת חירום לעניין מטרה זו משמעה: מלחמה~ מבצע וכן כל תקופה אחרת בה אוכלוסייה אזרחית תמצא תחת איום כלשהו מכוח היותה אוכלוסייה אזרחית.5. קיום פעילות ציבורית לרבות פעילות שדלנות לקידום פתרונות לבעיית חוסר הביטחון התזונתי בחברה הישראלית.6. לעסוק בכל מעשה חסד~ צדקה ועזרה לנזקקים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך