אתר התורמים של ישראל

נאות הגיא (ע~ר) – עמותה מספר 580707891

שם העמותה : נאות הגיא (ע~ר)

מספר העמותה: 580707891

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שיכון ופיתוח עירוני

סיווג משני של העמותה: אחר – שיכון ופיתוח עירוני

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 6

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הצורן 8, נתניה

מיקוד: 0

מטרות עמותה: לתכנן~ ליזום~ להקים ולפתח שכונת מגורים ביישוב בית שמש ו/או במקום אחר בישראל ( להלן: ~השכונה~) עבור משרתים בשירות קבע בצה~ל ומשרתים בשלוחות אחרות של מערכת הביטחון ובעבור בני זוגם~שייבחרו על-פי קריטריונים הקבועים על-ידי צה~ל או משרד הביטחון~ בהתאמה~ ויצטרפו כחברים לעמותה. בכך~ לקדם את האינטרס הציבורי בקשירת המרכיב האיכותי לשירות קבע ארוך בצה~ל ולחזק אזורי פריפריה גיאוגרפית ופריפריה חברתית-כלכלית בישראל.~לרכוש ו/או לחכור ו/או לשכור קרקעות ונכסים אחרים בנאמנות ו/או בדרכים אחרות עבור המשתכנים והכל לצורך הקמתה ופיתוחה של השכונה ו/או לצרכי העמותה עצמה. כל נכסיה ורכושה של העמותה מיועדות למטרות העמותה בלבד.~למכור ו/או להכשיר קרקעות ו/או נכסים אחרים~ לצורך הקמתה ופיתוחה של השכונה ו/או לצרכי העמותה עצמה.~ללוות ו/או להלוות כספים~ וכן לגייס תרומות ו/או תמיכות ממוסדות ציבורים ו/או פרטיים~ לצורך קיום מטרותיה של העמותה וקידומן~ ובלבד שמתן הלוואות על-ידי העמותה לחברי העמותה ייעשה בתנאים ובריבית הנהוגים בבנקים ובהלוואות בתנאי שוק.~לעודד ולתמרץ בהתיישבות והשתכנות בשכונה וכן התקשרות עם גורמים שיעסקו בתכנן~ ביצוע~ ניהול ופיקוח~ בכל הקשור להקמת יחידות דיור איכותיות בשכונה בעבור המשתכנים.~לייצג את המשתכנים בשכונה בפני כל רשות ו/או משרד ממשלתי ו/או כל גוף רלוונטי אחר~ בכל פעולה הדרושה לצורך הקמת השכונה ופיתוחה~ לרבות השגת כל ההיתרים והרשיונות הדרושים לשם כך וקביעת התנאים למתן היתרים ורשיונות אלה.~לספק במישרין ו/או באמצעות התקשרות עם גוף שלישי שירותים פרטיים ו/או ציבוריים למשתנים בקשר עם הקמת יחידות הדיור ופיתוח השכונה~ כפי שתמצא העמותה לנכון.~להקים~ לפתח ולעודד הקמה של מוסדות תרבות~ חינוך~ בריאות~ ספורט ורווחה בשכונה וכן לארגן ולקיים את הפעילויות בהם.~לעודד הקמת מקורות תעסוקה באיזור השכונה.~לתמוך באמצעות מתן מענקים ו/או הלוואות בעמותות בעלות מטרות דומות למטרותיה של עמותה זו~ המקימות שכונת מגורים עבור משרתים בשירות קבע בצה~ל ומשרתים בשלוחות אחרות של מערכת הביטחון ובעבר בני זוגם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך