אתר התורמים של ישראל

נווה חוף – עכו (ע~ר) – עמותה מספר 580577179

שם העמותה : נווה חוף – עכו (ע~ר)

מספר העמותה: 580577179

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שיכון ופיתוח עירוני

סיווג משני של העמותה: שיכון ובינוי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 23

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 3

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שייח' ג'ראח 1, ירושלים

מיקוד: 9720045

מטרות עמותה: לתכנן~ ליזום~ להקים ולפתח שכונת מגורים בעיר עכו ו/או במקום אחר באזור עכו עבור משרתים בשירות קבע במשטרה ובעבור בני זוגם שייבחרו על פי קריטריונים הקבועים במשטרת ישראל~ בהתאמה~ ויצטרפו כחברים לעמותה. לרכוש ו/או לשכור קרקעות ונכסים אחרים בנאמנות ו/או בדרכים אחרות עבור המשתכנים והכול לצורך הקמתו ופיתוחו של הפרויקט ו/או לצרכי העמותה עצמה. כל נכסיה ורכושה של העמותה מיועדים למטרותיה בלבד. למכור או להשכיר קרקעות ו/או נכסים אחרים~ לצורך הקמתו ופיתוחו של הפרויקט ו/או לצרכי העמותה עצמה. ללוות ו/או להלוות כספים~ וכן לגייס תמיכות ממוסדות ציבוריים ו/או פרטיים~ לצורך קיום מטרותיה של העמותה וקידומן~ ובלבד שמתן הלוואות על ידי העמותה לחברי העמותה ייעשה בתנאים ובריבית הנהוגים בבנקים בהלוואות בתנאי שוק. לעודד ולתמרץ התיישבות והשתכנות בפרויקט וכן התקשרות עם גורמים שיעסקו בתכנון~ ביצוע~ ניהול ופיקוח~ בכל הקשור בהקמת יחידות דיור איכותיות בפרויקט בעבור המשתכנים. לייצג את המשתכנים בפרויקט בפני כל רשות ו/או משרד ממשלתי ו/או כל גוף רלוונטי אחר~ בכל פעולה הדרושה לצורך הקמת הפרויקט ופיתוחו~ לרבות השגת כל ההיתרים והרישיונות הדרושים לשם כך וקביעת התנאים למתן היתרים ורישיונות אלה. לספק במישרין ו/או באמצעות התקשרות עם גוף שלישי שירותים פרטיים ו/או ציבוריים למשתכנים בקשר עם הקמת יחידות הדיור ופיתוח הפרויקט~ כפי שתמצא העמותה לנכון. להקים~ לפתח ולעודד הקמה של מוסדות תרבות~ חינוך~ בריאות~ ספורט ורווחה בפרויקט וכן לארגן ולקיים את כל הפעילויות בהם. לקבוע ולהסדיר כללים בכל הנוגע לבנייה בשכונה. לתמוך באמצעות מתן מענקים ו/או הלוואות בעמותות בעלות מטרות דומות למטרותיה של עמותה זו~ המקימות פרויקטים למגורים עבור משרתים בשירות קבע במשטרת ישראל ומשרתים בשלוחות אחרות של מערכת הביטחון ובעבור בני זוגם. להחזיק כספים בנאמנות ו/או כפקדון עבור המשתכנים ו/או העמותה ו/או צד ג' כלשהו ולנקוט בכל הפעולות הדרושות לשם כך.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך