אתר התורמים של ישראל

נצח ישראל אלמוג (ע~ר) – עמותה מספר 580715340

שם העמותה : נצח ישראל אלמוג (ע~ר)

מספר העמותה: 580715340

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: גרייבסקי פנחס 2, ירושלים

מיקוד: 9546625

מטרות עמותה: רשימת מטרות מצורפת לבקשה ~סיוע לצורכי קבורה: סיוע כספי לנזקקים לבניית מצבות~ עזרה במציאת חלקות קבורה. עזרה בהבאת נפטרים מחול לקבורה בארץ.~עזרה וסיוע לנזקקים בשיפוץ וחידוש קברים: סיוע כספי לנזקקים בחידוש ושיפוץ ובנית קברות. איתור קברים הרוסיםזקוקים לשיפוץ בסיוע העמותה.~תחזוקת בתי קברות בארץ ובעולם: שטיפת קברים. ליטוש המצבה. חידוש הכיתוב על המצבה.~הבטחת בתי קברות בארץ: הפעלת מערכת מצלמות במעגל סגור בבתי קברות. סיוע בהקמה של תחנת בקרה בפיקוח ושמירה של חברת ביטחון.~סיוע בהכנת מאגרי מידע לאיתור קברים בארץ: הכנת מיפוי מסודר כולל של בתי קברות~ על פי גושים חלקות ותתי חלקות. סיוע לבניית תוכנה הכוללת מאגרי מידע ומיפוי ארצי של נפטרים. תחנת מידע בבתי קברות לקבלת מידע על הנפטר ומיקומו המדוייק.~אתר אינטרנט: אתר אינטרנט שבו יהיה ניתן לקבל מידע על כול מטרות העמותה.~סיוע והכוונה לעררים: תמיכה וסיוע לערירי הארץ במציאת חלקות עבורם~ טיפול בנושא הקבורה וכ~ול.~סיוע לנזקקים. שיפוץ בתי כנסת והקמה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך