אתר התורמים של ישראל

נשים פורשות כנף (ע~ר) – עמותה מספר 580711760

שם העמותה : נשים פורשות כנף (ע~ר)

מספר העמותה: 580711760

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אחר – תרבות ואומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: החוזה מלובלין 35, ביתר עילית

מיקוד: 9056733

מטרות עמותה: קידום מעמדן ורווחתן של ציבור הגמלאיות מהמגזר הדתי – חרדי בתחומים הבאים: פנאי ותרבות – יתירת קהילה~ תמיכה וקשר בין חברות העמותה על ידי פעילויות משותפות (טיולים~ חוגים~ סדנאות~ הרצאות~ הפעלות בין דוריות ועוד) ובאמצעות פורום אינטרנטי וניוזלייטר חודשי. ~תעסוקה – השתלבות בעשיה ובהתנדבות בתחומי דעת תואמי גיל וניסיון (יעוץ~ ליווי רגשי~ תמיכה ועוד)~ תוך יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים שונים הזקוקים להון אנושי מנוסה. ~בריאות – פעילות למען תכניות לקידום הבריאות~ מניעת מחלות ושמירה על אורח חיים בריא בקרב אוכלוסיית הנשים הגמלאיות. ~חלוקת מלגות עידוד במטרה לסייע ולקדם את מטרות העמותה. ~הכנה לפרישה – הכנה וליווי בתהליך הפרישה מהיבטים פסיכולוגיים~ מנטליים ופיננסיים. ~סיוע ביורקרטי – פרסום חומר וסיוע טכני במטרה לצלוח את הבירוקרטיה הפיננסית בישראל על ידי חקיקה~ פנייה לגורמים ממשלתיים ועירוניים ומוסדות פיננסיים (לרבות בנקים וחברות ביטוח). ~מודעות פנסיונית מגיל צעיר – חינוך (לרבות יעוץ אישי ומתן הרצאות)~ על מנת למקסם את גובה קצבת הפנסיה הצפויה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך