אתר התורמים של ישראל

סיירת החוף (ע~ר) – עמותה מספר 580700334

שם העמותה : סיירת החוף (ע~ר)

מספר העמותה: 580700334

שם העמותה באנגלית: THE COAST PATROL (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: סביבה ובעלי חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – סביבה ובעלי חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2022

מחזור כספי (הכנסות): 787312

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 25

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2022

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ההסתדרות 24, אזור

מיקוד: 5800623

מטרות עמותה: קידום שימור בעלי חיים ימיים ויבשתיים בחופי ישראל ו/או מחוצה לה~ ותיעודם.~קידום~ דיווח ותיעוד על אירועי זיהום ים וחוף (למשל~ הזרמת ביוב ושפכים תעשייתיים) ו/או פגיעה בבעלי חיים ימיים וחופיים (למשל~ תפיסתם של ערכי טבע מוגנים~ פגיעה ביונקים ימיים וצבי ים ודיג לא חוקי) ו/או מפגעים ימיים וחופיים (למשל~ רשתות רפאים ופסולת פלסטיק). ~קידום~ דיווח ותיעוד של דיג לא חוקי.~איסוף פסולת ימית וחופית.~סיוע בחינוך והסברה בנושא שימור הסביבה הימית והחופית בישראל ו/או מחוצה לה~ והעלאת המודעות לשימורה והגנה עליה.~סיוע וליווי קבוצות מחקר העוסקות בשימור ותיעוד הסביבה הימית והחופית בישראל ו/או מחוצה לה.~ליווי בטיחותי לפעילויות ימיות וחופיות (למשל~ צלילה~ שחייה וספורט ימי)~ ועזרה וחילוץ בים.~לקיים שיתופי פעולה עם ארגונים/גופים בעלי מטרות דומות בישראל ו/או מחוצה לה.~לקדם ולטפח פעילות חינוכית וסביבתית לשימור הסביבה הימית במוסדות חינוך ו/או בגופים העוסקים בפעילות ימית בישראל~ ובהם בתי ספר~ גנים~ תנועות נוער~ מסגרות חינוך ימיות~ מוסדות אקדמיים~ מוסדות אוניברסיטאיים~ מכללות~ מועדוני צלילה וכיו~ב.~לקדם שיתוף פעולה עם גופים ממשלתיים ובהם המשרד להגנת הסביבה~ משרד החקלאות~ משרד התיירות~ משרד החינוך~ רשות הטבע והגנים בנושאים המפורטים לעיל~ וכן עם גופים פרטיים.~גיוס מתנדבים להגשמת מטרות העמותה.~לפעול ו/או לבצע כל פעולה הנדרשת לשם קידום מטרות העמותה לעיל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך