אתר התורמים של ישראל

סירד הוועד הלאומי הישראלי להחלפת ידע ומידע בתחום יצור~ חלוקה ואספקת החשמל במתח גבוה ונמוך (ע~ר) – עמותה מספר 580657955

שם העמותה : סירד הוועד הלאומי הישראלי להחלפת ידע ומידע בתחום יצור~ חלוקה ואספקת החשמל במתח גבוה ונמוך (ע~ר)

מספר העמותה: 580657955

שם העמותה באנגלית: CIRED Israel National Committee for the exchange of knowledge and information in the area of manufacturing~ distribution and supply of electricity in medium and low voltage (R.A)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מחקר~ מדע וטכנולוגיה

סיווג משני של העמותה: מחקר~ מדע וטכנולוגיה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הנטקה 36, חיפה

מיקוד: 3460811

מטרות עמותה: לאפשר הצטרפות של אזרחים ישראלים לפעילות בתחומים מקצועיים הקשורים ביצור~ חלוקה~ אספקה ושיווק אנרגית החשמל במתח גבוה ונמוך~ בהתאם לתחומים המקצועיים של הארגון הבינאלומי-~CIRED~. לאפשר לאנשים פרטיים~ לחברות~ לגופים ציבוריים או ממשלתיים~ למוסדות חינוך והשכלה גבוהה וכד' שבמדינת ישראל~ גישה למידע בעל ערך חשבו ומעודכן – באמצעות העמותה~ בתחומי העיסוק של ארגון ~CIRED~. להביא להכרה וידיעה טובה יותר של הפעילויות המקצועיות של ~CIRED~ בישראל. לשמש ארגון מקצועי מסייע לגיוס~ איסוף וצירוף חברים לפעילויות המקצועיות השוטפות של ~CIRED~. לאפשר העלאת נושאים לדיון בישיבות ועדות לימוד של הארגון. לעודד חברות של גופים וחברות ישראליים בארגון. לדאוג ולוודא ייצוג של מדינת ישראל בוועדות השונות והסימפוזיונים של ~CIRED~. להמליץ על חברים ישראלים למועצות ולוועדות השונות של הארגון~ תוך ייצוג האינטרס ונקודת ההשקפה הישראלית בארגון. לשתף נציגי מדינת ישראל בפעילות מקצועית בוועדות לימוד שונות של ~CIRED~. לעודד~ לקדם ולארגן מפגשים אזוריים בענייני הייצור~ ההולכה והחלוקה של אנרגית החשמל במתח גבוה~ עליון ועל עליון. להעמיד ולתמוך בחברים מקרב העמותה לבחירה לתפקידים ב-~CIRED~~ בהתאם לכללים שנקבעו ע~י ~CIRED~ לעניין זה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך