אתר התורמים של ישראל

עובדי עטלף – איגוד עובדי האבטחה (ע~ר) – עמותה מספר 580546547

שם העמותה : עובדי עטלף – איגוד עובדי האבטחה (ע~ר)

מספר העמותה: 580546547

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: איגודים מקצועיים

סיווג משני של העמותה: אחר – איגודים מקצועיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המורים 8, פתח תקווה

מיקוד: 4941644

מטרות עמותה: לייצג את ציבור עובדי האבטחה הימית העובדים על אסדות הגז בים התיכון כלפי מעבידם הנוכחי~ חב' ~השמירה G4S~~ ו/או הבא בנעליה ו/או מעביד אחר אשר יחליפה כמעסיק העובדים בעתיד. לשמור~ להגן~ לפתח~ לשפר ולקדם את האינטרסים הכלכליים~ המקצועיים~ החברתיים והציבוריים שלהם. לשמש כנציגות עובדים ו/או ארגון עובדים של חבריו לכל דבר ועניין לפי חוק הסכמים קיבוציים~ חוק יישוב סכסוכי עבודה וכל חוק או דין אחרים הנוגעים ליחסי עבודה~ הן לגבי הנציגות עצמה והן לגבי חבריה וכן לייצג את חברי האיגוד בכל נושא השייך ליחסי עבודה ודיני עבודה~ הכרזת סכסוך עבודה~ לשבות וכן לחתום על הסכמים ו/או הסדרים קיבוציים כלליים או מיוחדים או אחרים בכל ענייני חבריו וכן להופיע בכל הליך משפטי או מעין משפטי או בבוררות בכל הנוגע לנושאים הנ~ל הן בשם עצמו והן בשם חבריו. לייצג את ציבור העובדים באיגוד כלפי המעבידים בנאמנות ובהצלחה. להקים~ לייסד ולנהל מוסדות חברתיים~ כספיים וכלכליים שונים לשרותם ולעזרתם של העובדים. לפעול~ לעזור לעובדים בעריכת השתלמויות מקצועיות ואימונים. להוציא לאור ולהפיץ עיתונות ופרסומים כלשהם. לדאוג ולטפל בהשגת וקבלת זכויות שונות לעובדים. לבוא במשא ומתן עם המעביד ו/או מי מטעמו בנושאים הנוגעים לחוקים~ תקנות~ צווים~ זיכיונות~ רשיונות או כל נושא מקצועי אחר עליו תחליט הנציגות. לטפח יחסי חברות וכבוד בין העובדים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך