אתר התורמים של ישראל

עין פרת – המדרשה למנהיגות חברתית (ע~ר) – עמותה מספר 580374643

שם העמותה : עין פרת – המדרשה למנהיגות חברתית (ע~ר)

מספר העמותה: 580374643

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 14285579

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 93

מספר חברי עמותה: 18

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כפר אדומים 0, כפר אדומים

מיקוד: 9061800

מטרות עמותה: להקים ולנהל מדרשה ישראלית למנהיגות חברתית. להפעיל מכינה קדם צבאית. להפעיל תכנית הכשרה והשתלמות לראשי ומנהלי תכניות למנהיגות~ לרבות סגל בכיר של מכינות קדם צבאיות. מתן מלגות לחניכי תכניות שמפעילה העמותה.~להקים ולנהל מדרשה ישראלית למנהיגות חברתית. להפעיל מכינה קדם צבאית. להפעיל תכנית הכשרה והשתלמות לראשי ומנהלי תכניות למנהיגות~ לרבות סגל בכיר של מכינות קדם צבאיות. מתן מלגות לחניכי תכניות שמפעילה העמותה. לסייע בהקמת מנהיגות בקהילות בארץ ובעולם (בהתאם לאמור במכתב העמותה מיום 26.11.18).~להוות מוסד למנהיגות ובתוך כך לפתח ולהעצים תכניות מגוונות למנהיגות ערכית בעולם בכלל ובחברה הישראלית בפרט.~קידום תכניות מנהיגות ביישובי וערי עוטף ישראל.~בכלל תכניות המנהיגות תהיינה המכינות הקדם צבאיות~ שמטרותיהן הן:
א. לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עמה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית~ כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ
ב. לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל
ג. להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל
ד. לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את ביטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם
ה. לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו.
~הענקת מלגות לסטודנטים

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך