אתר התורמים של ישראל

עמוד האש מיניסטריז (ע~ר) – עמותה מספר 580624328

שם העמותה : עמוד האש מיניסטריז (ע~ר)

מספר העמותה: 580624328

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 257186

סך הוצאות העמותה: 239906

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: ירושלים

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך בר-לב 342/16 א', ירושלים

מיקוד: 0

מטרות עמותה: פעילות למען לימוד והבנת כתבי הקודש~ הוראה וחינוך המבוססים על ספרי התנ~ך והברית החדשה. חקר~ פיתוח~ מחקר והבנה מעמיקה יותר של ספר התנ~ך והברית החדשה לרבות יהדות ותולדות עם ישראל. הפצת הלימוד והמחקר בקרב הקהל הרחב. תמיכה בעסקים קטנים בארץ ממוצא אתיופי. מלגות לימודים לתלמידים (ביה~ס) ולסטודנטים ממוצא אתיופי. עזרה הומניטרית ועזרה משפטית. ארגון כנסים~ מפגשים~ סדנאות~ סמינרים~ הרצאות~ ימי עיון וקייטנות. עידוד לקבלת ידע בתחום מדע הדתות והתיאולוגיה הקשורה לספרי התנ~ך והברית החדשה. גיוס תרומות לצורך רכישת מבנה לפעילות העמותה~ משרדים~ כיתות לימוד והוראה. ארגון כנסים ומפגשים עם מנהיגים ממוצא אתיופי בינם לבין עצמם ובנוסף מול מנהיגים ממדינת ישראל ומנכ~לים ממשרדי ממשלה מהארץ לרבות משרד החוץ~ הזמנם לכנסים משותפים בארץ ו/או בחו~ל ובין היתר העלאת המודעות בקרבם כלפי בטחונה של מדינת ישראל וזכותה לקיום. עזרה בדרכי שיקום אסירים ממוצא אתיופי~ בין אם מדובר בתמיכה נפשית ו/או ייעוץ והכוונה ו/או ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או כל עזרה אחרת בנסיבות המקרה ועפ~י הערכת הצוות מטעם העמותה. עידוד לאנשי עסקים ממוצא אתיופי בתחומי חקלאות~ טכנולוגיה והיי-טק~ איכות סביבה~ טיהור מים~ דרך משרדי ממשלה בארץ כגון משרד החקלאות~ מכון הייצוא ומשרד החוץ. מפגשים בין משקיעים ישראלים לבין חברות אפריקאיות וחיבור בין יזמים ומשקיעים משתי הארצות. עזרה ותמיכה כלכלית לעמותות בעלות מטרות זהות המבוססות על אמונה בתנ~ך ובברית החדשה כאחד.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך