אתר התורמים של ישראל

עמותה ישראלית לחקר הפוליטיקה (ע~ר) – עמותה מספר 580343382

שם העמותה : עמותה ישראלית לחקר הפוליטיקה (ע~ר)

מספר העמותה: 580343382

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מחקר~ מדע וטכנולוגיה

סיווג משני של העמותה: אחר – מחקר~ מדע וטכנולוגיה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2018

מחזור כספי (הכנסות): 26740

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 5

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 51

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2019

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כנפי נשרים 0, הרצליה

מיקוד: 4634600

מטרות עמותה: לשקוד על רמת מחקר והוראה גבוהים ועל קידום מקצועי של התחום. לעודד מחקר ודיון על הפוליטיקה בישראל ולקדם את תרומת התחום לחברה ולמערכת הפוליטית בישראל. לשקוד על השרשת אתיקה מקצועית של חוקרים ומרצים בתחום. לפעול להתפתחות התחום בין השאר באמצעות מפגשים וכנסים מדעיים~ שליחת נציגים למפגשים וכנסים מדעיים~ כינון קשרים עם מוסדות ואנשי מדע בחו~ל~ הוצאה לאור של ספרים וכתבי עת בתחום~ פעילות בתקשורת המקוונת~ תרגום מונחים מקצועיים~ גיוס של תקציבי מחקר. לפעול לקידום מרצים צעירים ולחניכה של חוקרים בתחום.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך