אתר התורמים של ישראל

עמותה לייסוד תיאטרון מודולרי (ע~ר) – עמותה מספר 580516375

שם העמותה : עמותה לייסוד תיאטרון מודולרי (ע~ר)

מספר העמותה: 580516375

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: נמחקה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: אומנות

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: תובל 11, רמת גן

מיקוד: 5252226

מטרות עמותה: להקים ולנהל תיאטרון מודולרי~ בעל חלל גמיש ורב שימוש מבחינת אפשרויות היצירה והגדרת יחסי קהל-במה. לספק ליוצרים שיוזמנו לעבוד בתיאטרון המודולארי חלל הולם לחזרות וחלל הולם לאכסון תפאורה ואביזרי במה. להקים תשתית לפעילות חברתית-קהילתית בתוך התיאטרון המודולארי ולצדו~ מתוך הנחת-יסוד שעליו להיות צומת של מפגש אורגני בין היוצרים לבין הקהילה שבתוכה הוא פועל. לייצג את התיאטרון המודולארי בפני רשויות ממשלתיות ו/או עירוניות ו/או ממלכתיות ו/או בפני כל גוף אחר בארץ ובחו~ל שפעילותו רלוונטית למטרות אשר לשמן הוקמה העמותה. לפעול להשגת תקציבים~ משאבים וכל סיוע אחר להקמת וניהול התיאטרון המודולארי~ לרבות מענקים~ תרומות~ מתנות וכל מענק אחר מרשויות ממשלתיות או עירוניות ו/או ממלכתיות ו/או מכל רשות ציבורית או מכל גוף פרטי אחר. לשתף פעולה עם עמותות אחרות ו/או עם איגודים~ בתי ספר~ מכללות~ רשויות ממשלתיות ו/או כל גוף ציבורי אחר בקשר להגשמת כל מטרה ממטרות העמותה~ בישראל ובחו~ל. לבצע כל פעולה שיש לה קשר ישיר ו/או עקיף לקידום ולהשגת מטרות העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך