אתר התורמים של ישראל

עמותה עירונית לספורט בצפת (ע~ר) – עמותה מספר 580563120

שם העמותה : עמותה עירונית לספורט בצפת (ע~ר)

מספר העמותה: 580563120

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 2683023

סך הוצאות העמותה: 3146261

כמות מתנדבים: 5

כמות עובדים: 72

מספר חברי עמותה: 8

איזורי פעילות: צפון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ירושלים 50, צפת

מיקוד: 13224

מטרות עמותה: אירגון~ הפעלה וניהול פעילות ענפי הספורט השונים ברחבי העיר צפת. לייצג את ענפי הספורט בפני רשויות ממשלתיות ו/או עירוניות ו/או ממלכתיות ו/או בפני כל גוף אחר בארץ. לפעול להשגת תקציבים~ משאבים ותרומות מכל גוף או רשות בארץ או בחו~ל.לפעול להקמת מתקני ספורט בענפים השונים ו/או לתחזק~ לשפץ ולחדש מתקני ספורט קיימים~ לפעול מול גופים ציבוריים ו/או ממלכתיים ו/או פרטיים המעוניינים לתרום כדי להקים לשפץ או לחדש מתקני ספורט בתחומי הרשות המקומית. לסייע בהקמת אגודות ספורט תחרותי~ מקצועי~ ולהעניק להם ליווי אדמיניסטרטיבי ו/או מקצועי.לשתף פעולה עם חברות ו/או אגודות ספורט ו/או אגודות ועמותות אחרות ו/או עם בתי ספר~ מכללות~ רשויות ממשלתיות ו/או כל גוף ציבורי אחר לרבות מרכזי ספורט אחרים ו/או גורמים אחרים בקשר להגשמת כל מטרה ממטרות העמותה~ בישראל ובחו~ל. לקדם~ לטפח ולפתח ענפי ספורט בכלל וענפי ספורט עממיים בפרט. לעודד את העוסקים בענפי הספורט בכלל ובספורט העממי בפרט~ תוך נסיון להנחיל את הספורט ולהפיצו לכלל האוכלוסיות בעיר צפת. לפעול לגיוס משאבים ואמצעים לקידום מטרות העמותה ובכלל זה לקבלת מענקים~ תרומות~ מתנות וכל מענק אחר לשם קידום מטרות העמותה. לטפח~ לסייע~ לאמן~ ולממן בעלי כשרונות ויכולות להשגת הישגים יוצאי דופן בענפי הספורט. לעודד~ לטפח~ לאמן ולממן הכשרת מדריכים מאנים ובעלי מקצוע בענפי הספורט ולפעילות בעיר צפת. לבצע כל פעולה שיש לה קשר ישיר ו/עקיף לקידום ולהשגת מטרות העמותה~ והכל בכפוף לטובת העיריה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך