אתר התורמים של ישראל

עמותת איש צדיק היה (ע~ר) – עמותה מספר 580546158

שם העמותה : עמותת איש צדיק היה (ע~ר)

מספר העמותה: 580546158

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מורשת או הנצחה

סיווג משני של העמותה: אחר – מורשת והנצחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 3074784

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 9

כמות עובדים: 3

מספר חברי עמותה: 9

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שיר השירים 88, אלקנה

מיקוד: 44814

מטרות עמותה: הנצחת שמו של מרן רבי אריה לוין זצ~ל: סיוע לתלמידי חכמים ולנזקקים לפרנסה~ לעמוד לרשות אחינו בית ישראל העומדים בצרה. להביא את משנתו של מרן לתודעת עם ישראל~ וכן להאהיב את ההלכה. סיוע כספי לתלמידי חכמים. חלוקת סלי מזון. הקמת מאגר של פנויים פנויות וטיפול בהתאמה וזיווג. ייעוץ והכוונה.~הנצחת שמו של מרן רבי אריה לוין זצ~ל: סיוע לתלמידי חכמים ולנזקקים לפרנסה~ לעמוד לרשות אחינו בית ישראל העומדים בצרה. להביא את משנתו של מרן לתודעת עם ישראל~ וכן להאהיב את ההלכה. סיוע כספי לתלמידי חכמים. חלוקת סלי מזון. הקמת מאגר של פנויים פנויות וטיפול בהתאמה וזיווג. ייעוץ והכוונה.שיקום משפחות במטרה להוציאם ממצוקה לרווחה~ כולל: טיפול זוגי~ משפחתי~ חינוכי~ כלכלי ומתן הלוואות (בצורה מבוקרת ומדודה) המסייעות בשיקום וחזרה למעגל העבודה. עזרה לחולים- חולים/נכים הזקוקים לאביזרי עזר לצורך תיפקוד יום יומי~ טיפולים אלטרנטיבים~ רכישת תרופות שאינן בסל הבריאות~ עזרה לילים חולים הזקוקים לשיקום הפה~ העור~ והשיער לאחר טיפולים כימותרפיים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך