אתר התורמים של ישראל

עמותת אלדקיאא אלאואיל (ע~ר) – עמותה מספר 580587608

שם העמותה : עמותת אלדקיאא אלאואיל (ע~ר)

מספר העמותה: 580587608

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 7156928

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 350

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אום אל פחם 0, אום אל-פחם

מיקוד: 3001000

מטרות עמותה: הקמת קורסי לימוד לשיפור שיטות החשיבה אצל התלמידים המחוננים במגזר הערבי. סיבסוד מחירי הקורסים לתלמידים עם יכולות לימוד גבוהות ובעלי מצב סוציואוקונומי קשה. הקמת קרן מלגות לסטודנטים אקדמאיים שתמורת המלגות הם יסייעו לתלמידים עם מוגבלויות לימודיים או כל מטרה חברתית אחרת (כמו מצב סוציואוקונומי קשה וכו'). עריכת מפגשים חינוכיים ותרבותיים עם הורים לא משכילים לגבי שיפור מצב ילדיהם החינוכי והלימודי. שיפור מצבם הכלכלי. הרצאות נבחרות המועברות להורים בנוגע לאופן התנהגותם עם ילדיהם (הכולל גם קורסי עזרה ראשונה עם מחיר מסובסד). הקמת אתר חינוכי המכיל כל מיני חומרים לימודיים ושאלות לתרגול החומר הנלמד בבתי הספר. הכשרת מדריכים והכוונתם לאופן וצורת הלימוד לתלמידים המחוננים (השייכים למכון הלימודים או לחילופין השייכים לכל מיני מסגרות אחרות כמו תוכנית ציל~ה). הקמת כל מיני תוכניות (כמו קייטנות~ אוליפידות) לתלמידים המחוננים והפעלתם ומציאת מסגרת שונה~ משכילה~ חינוכית ותרבותית לתלמידים הנ~ל. הפעלת התלמידים המחוננים במהלך החופשים. עשיית כל פעולה חוקית להגשמת וקידום המטרות הנ~ל.
פתיחת והפעלת גנים ומעונות יום לגיל הרך מהשעה 7:00 בבוקר ועד 16:00 אחה~צ. הפעלת חוגים וצהרונים וקייטנות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך