אתר התורמים של ישראל

עמותת בוגרי התיכון הטכנולוגי אמי~ת בר-אילן גוש דן (ע~ר) – עמותה מספר 580700722

שם העמותה : עמותת בוגרי התיכון הטכנולוגי אמי~ת בר-אילן גוש דן (ע~ר)

מספר העמותה: 580700722

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ששת הימים 30, בני ברק

מיקוד: 5120261

מטרות עמותה: ארגון פעילויות וטיפוח הקשר בין בוגרי התיכון הטכנולוגי אמי~ת בר אילן גוש דן (להלן: "בית הספר~)~ בין היתר באמצעות: ~שמירת קשר חברתי בין חברי העמותה ובינם לבין בית הספר.~ארגון התכנסויות ואירועים שונים. ~הפקת סרטים דוקומנטריים וסרטי מורשת בקשר לבית הספר.~ארגון וקיום פעילויות שונות לשם קידום ופיתוח בית הספר ובפרט בוגרי בית הספר ותלמידיו.~עזרה הדדית והקמת חוגי ידידים בארץ ובעולם~ על ידי בוגרי בית הספר ולטובת קידומם המקצועי.~הקמת חוגי ידידים בארץ ובחו"ל. ~טיפוח מורשת בוגרי בית הספר. ~העמדת עזרה והרמת תרומות לטובת קידום מטרות הדומות למטרות העמותה ואשר ייקבעו ע~י ועד העמותה~ וכן לטובת בוגרי ותלמידי בית הספר. ~שימור ההון האנושי של בוגרי בית הספר ויצירת מאגרי נתונים לצרכי שמירת קשר וקידום חברתי ועסקי של הבוגרים. ~חלוקת מלגות לתלמידי בית הספר ובוגריו. ~הוצאה לאור של פרסומים שונים והקמת אתר אינטרנט ו/או אפליקציה ותחזוקתם~ לתפוצת בוגרי בית הספר ותלמידיו.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך