אתר התורמים של ישראל

עמותת ועד עובדי קבוצת ישראכרט (ע~ר) – עמותה מספר 580677144

שם העמותה : עמותת ועד עובדי קבוצת ישראכרט (ע~ר)

מספר העמותה: 580677144

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: נמחקה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: איגודים מקצועיים

סיווג משני של העמותה: אחר – איגודים מקצועיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: המסגר 40, תל אביב – יפו

מיקוד: 6721122

מטרות עמותה: לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ פעילויות לרווחת עובדי החברה במסגרת של אירועים~ מסיבות~ נופשים~ הטבות והנחות בבתי עסק וירידים~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה.~לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ פעילויות להעשרת עובדי החברה במסגרת של הרצאות~ חוגים וסדנאות~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה.~לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ פעילויות תרבות לעובדי החברה במסגרת של מופעים (בחברה ומחוצה לה)~ מינויים לתיאטראות~ תחרויות כישרונות והפקת עיתון לעובדי החברה.~לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ פעילויות ספורט לעובדי החברה במסגרת של ימי ספורט~ תחרויות~ נבחרות ספורט של מקום העבודה~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה.~לממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) טיפולי בריאות ושיניים לעובדים~ על פי קריטריונים אחידים שתקבע העמותה.~לתת מלגות ו/או מענקים ו/או השתתפות במימון הוצאות רפואיות (לרבות ניתוחים) ו/או סיוע כספי אחר~ לעובדים נזקקים ו/או לבני משפחותיהם~ מטעמים של מצב סוציואקונומי קשה ו/או מטעמים של בעיה רפואית מתמשכת~ במסגרת של עזרה הדדית בין עובדי החברה ועל בסיס קריטריונים אחידים שתקבע העמותה.~להעניק את שירותי העמותה למשפחות עובדי החברה ולגמלאים של החברה שהיו עובדי החברה.~לשתף פעולה עם ועדי עובדים במקומות עבודה אחרים לשם הענקת שירותים לעובדי החברה ולעובדים במקומות עבודה אחרים בתחומי פעולתה של העמותה ובתחומים נוספים הקשורים ברווחה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך