אתר התורמים של ישראל

עמותת מוג'תמענא (ע~ר) – עמותה מספר 580575959

שם העמותה : עמותת מוג'תמענא (ע~ר)

מספר העמותה: 580575959

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 280358

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 3

כמות עובדים: 5

מספר חברי עמותה: 10

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אכסאל 4, אכסאל

מיקוד: 1692000

מטרות עמותה: קידום התעסוקה ע~י ייזום פעילויות חינוכיות וציבוריות לקידום שילוב אקדמאים~ נשים וצעירים ערבים ואוכלוסיות מוחלשות בשוק העבודה. ייזום הכשרות מקצועיות להתאמה לשוק העבודה ומניעת אבטלה. ייזום פעילות השמה של בעלי צרכים מיוחדים במקומות עבודה הולמים את יכולותיהם. קידום פעילות ספורט ע~י ייזום טורנירים ואירועי ספורט עממי לילדים~ נוער~ ובוגרים. קידום נוער ע~י ארגון פעולות להעלאת רמת מודעות חברתית ותרבותית וקידום הבנה בין- תרבותית~ ייזום פעולות נוער למניעת אלימות~ עידוד התנדבות קהילתית ומניעת פשע. קידום החינוך ע~י ייזום קורסים~ סדנאות ומסלולי לימוד לסגירת פערי לימוד~ עידוד השכלה גבוהה והכשרות~ ארגון ימי עיון וכנסים להעלאת רמת החינוך . פעילות תרבות~ חברה וכנסים ע~י ייזום פסטיבלים ואירועי תרבות~ ניצול מקסימלי של בנייני הציבור בשעות אחרי צהריים והערב~ ייזום פעולות תרבות עם ישובים ועמים אחרים. ייזום הכשרות מקצועיות~ קןרסים וסדנאות להעלאת רמת המודעות בעניין היפגעות העובדים בעבודה~ ולמיגור התופעה במיוחד בענף הבניין.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך