אתר התורמים של ישראל

עמותת ניסאן לבריאות דרכי עיכול~ כבד ותזונה (ע~ר) – עמותה מספר 580600427

שם העמותה : עמותת ניסאן לבריאות דרכי עיכול~ כבד ותזונה (ע~ר)

מספר העמותה: 580600427

שם העמותה באנגלית: Niessan Association – Digestive and Liver Health and Nutrition (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: בתי חולים ומוסדות רפואיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 507246

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 20

כמות עובדים: 7

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רח 5013 3, נצרת

מיקוד: 0

מטרות עמותה: הגברת המודעות במגזר הערבי הכללי לאבחון מוקדם של חולים חדשים על ידי חידוד אוכלוסיות בסיכון. הגברת המודעות לחולי צליאק מאובחנים לגבי הנזקים שנגרמים מנטילת גלוטן. הגברת המודעות בציבור לעריכת בדיקות לאיתור חולי צליאק בשלבים מוקדמים של המחלקה. הגברת מודעות ספקי רשתות מזון גדולות להנגשת מוצרי צליאק לסניפים הנגישים לקהל יעד. שיתוף פעולה הדוק עם מומחי תזונה המכירים היטב את צורכי החברה הערבית כדי לבנות תפריט מזון בריא מהמציאות הקיימת וזמינה וזולה בשוק. העמותה תרכז חברים חולי הצליאק ובני משפחותיהם~ מקורבים ויקיריהם.~-הגברת המודעות הכללית לאבחון מוקדם ע~י איתור סימני מחלות דרכי עיכול~ מחלות כבד ומחלות דלקתיות סיסטמיות אחרות לרבות דלקות פרקים ומחלות עור אצל אוכלוסיות בסיכון.
-מתן סיוע ומידע לגבי אופן ההתמודדות עם מחלות דרכי עיכול~ מחלות כבד ומחלות דלקתיות סיסטמיות אחרות לרבות דלקות פרקים ומחלות עור (תזונה נדרשת~ חידושים ריפאויים~ ייצוג מול קופות חולים ומשרדים ממשלתיים). דגש על שבירת חסם הבושה והפחד מהמחלות.
-עידוד מחקרים בתחום הבאת טיפולים חדישים למחלות דרכי עיכול~ מחלות כבד ומחלות דלקתיות סיסטמיות אחרות לרבות דלקות פרקים ומחלות עור ו/או המצאת חיסונים ו/או כל נושא אחר אשר יקדם את המחקר בתחום.
-הגברת המודעות לתזונה נכונה ואורח חיים בריא ועידוד שיתופי פעולה עם מומחי תזונה המכירים היטב את צורכי החברה הערבית כדי לבנות תפריט מזון בריא ומתאים לחולים מהמציאות הקיימת~ הזמינה והזולה בשוק.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

עמותות הן חשובות ביותר לתמיכה ופיתוח הקהילות והחברה בכלל. אנחנו צריכים עמותות כי הן מספקות מגוון של שירותים ופעילויות לקהילה, שכן פעילות ממשלתית לעיתים אינה מספיקה לפתור את כל הצרכים של הקהילה. עמותות מתמחות בתחומים ספציפיים ויכולות להעמיד תכניות יעילות ומתאימות לפתרון בעיות מסוימות. הן יכולות לסייע לקהילה באמצעות פעילויות חינוכיות, תרבותיות, ספורטיביות וחברתיות, לקידום הבריאות והטיפול במחלות, לסייע לאנשים עם מגבלות, לסייע למכורים, לאנשים במצוקה כלכלית ועוד, ולכן הן צריכות את התרומה שלכם. אם תרצו בכך, באפשרותכם לתת תרומה אונליין לעמותות נבחרות שתוכלו למצוא כאן באתר התרומות של ישראל.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך