אתר התורמים של ישראל

עמותת סוטריה ישראל – לקידום הטיפול הפסיכוסוציאלי בפסיכוזה (ע~ר) – עמותה מספר 580596849

שם העמותה : עמותת סוטריה ישראל – לקידום הטיפול הפסיכוסוציאלי בפסיכוזה (ע~ר)

מספר העמותה: 580596849

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: בתי חולים ומוסדות רפואיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 6714593

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 46

כמות עובדים: 55

מספר חברי עמותה: 20

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הרכבים 3, ירושלים

מיקוד: 9346203

מטרות עמותה: לפעול בתחום בריאות הנפש~ כשהיא שמה לה למטרה לפעול לקידום הטיפול בלוקים בפסיכוזה תוך מתן דגש על אמצעים פסיכוסוציאליים. אמצעים אלה כוללים התערבות טיפולית זהירה~ הענקת סביבה תומכת~ קשר בין אישי עם המטופלים ומתן תנאים המאפשרים הקטנת התלות בתרופות והבידוד מסביבת החיים הרגילה. לקדם הקמת מסגרות טיפוליות התואמות את מטרותיה~ על פי מודל שתפתח (מודל סוטריה). לקדם הפצת מידע לגבי מודל סוטריה בקרב קובעי מדיניות בריאות הנפש~ ספקי שירות~ מטפלים ומטופלים. לקדם ולתמוך במחקר והערכה כולל במחקרים תיאורטיים ובמחקרים ישומיים של מודל סוטריה. לפתח שירותים קהילתיים התומכים במודל סוטריה. להקים מרכז מחקר~ פיתוח והערכה של מודל סוטריה~ תוך שיתוף פעולה עם גורמים בעלי מטרות דומות בעולם~ ותוך שיתוף פעולה עם גורמים אקדמיים ואחרים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך