אתר התורמים של ישראל

עמותת תמיכה בנדל~ן (ע~ר) – עמותה מספר 580675809

שם העמותה : עמותת תמיכה בנדל~ן (ע~ר)

מספר העמותה: 580675809

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: איגודים מקצועיים

סיווג משני של העמותה: אחר – איגודים מקצועיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2020

מחזור כספי (הכנסות): 31320

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 12

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 3

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2020

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אזור תעשיה צ.ח.ר 0, ראש פינה

מיקוד: 1200000

מטרות עמותה: להכשיר אנשים לקראת בחינות רשם המתווכים. ~לערוך השתלמויות לעוסקים בתחום הנדל~ן (מתווכים~ שמאים~ מודדים~ עו~ד).~לערוך סדנאות~ ימי עיון וקורסים לעוסקים בתחום הנדל~ן.~לעזור לאנשים במצב סוציו אקונומי נמוך לעבוד בתחום הנדל~ן ולהתפרנס ממנו.~להכשיר אנשים לקראת בחינות רשם המתווכים. לערוך השתלמויות לעוסקים בתחום הנדל~ן (מתווכים~ שמאים~ מודדים~ עו~ד). לערוך סדנאות~ ימי עיון וקורסים לעוסקים בתחום הנדל~ן. ~1. הנגשת לימודים ~ התמקצעות ותעסוקה לאוכלוסיות פריפריאליות חברתיות וגיאוגרפיות.
2. השמה הלכה למעשה של סטודנטים מאוכלוסיות מגוונות וחלשות~ והנגשת אפשרויות תעסוקה פרקטיות לציבור הרחב~ בדגש על צעירים~ חיילים משוחררים~ אזורים פריפריאליים~ עולים חדשים ואוכלוסיות מוחלשות.
3. הנגשה לציבור ובתי ספר תיכון במסגרת הלימודים השכלה פיננסית בתחום הנדל~ן ~ ולימודי שוק ההון כבר מגיל הנערות (תיכון וחטיבת ביניים) ע~מ שיוכלו להשתכר בעתיד בכבוד.
4. סיוע להקמת עסקים קטנים בתחום הנדל~ן~ דאגה להשמה רחבת היקף בתחום הנדלן לאוכלוסיות בסיכון~ אוכלוסיות בפריפריה גאוגרפית ופריפריה חברתית~ לאוכלוסיות מוחלשות~ למגזרי מיעוטים~ לאוכלוסיות שהשתתפותם בשוק העבודה נמוכה מהממוצע~ לצעירים~ חיילים משוחררים~ עולים חדשים~ למעוטי יכולת ולבעלי מוגבלויות בכדי לאפשר שוויון הזדמנויות~ ביטחון כלכלי ותזונתי~ התנהלות פיננסית מושכלת ופרנסה בכבוד.
5. חשיפה בפני הציבור את האפשרויות הגלומות בשוק הנדלן~ הפיננסים והשיווק הדיגיטלי בכדי לעודד תנופה לצמיחה ולסיוע למניעת אבטלה במשק.
6. הנגשה לציבור הרחב ולציבור הזכאים זכויות בנושאי דיור~ דיור ציבורי~ מחיר למשתכן ועוד.
7. מתן מענקים ומילגות לימודים לסטודנטים מקרב אוכלוסיות בסיכון~ אוכלוסיות בפריפריה גאוגרפית ופריפריה חברתית~ לאוכלוסיות מוחלשות~ ממגזרי מיעוטים~ מאוכלוסיות שהשתתפותם בשוק העבודה נמוכה מהממוצע~ לצעירים~ חיילים משוחררים~ עולים חדשים~ למעוטי יכולת ולבעלי מוגבלויות. בכדי לאפשר שוויון הזדמנויות~ ביטחון כלכלי ותזונתי~ התנהלות פיננסית מושכלת ופרנסה בכבוד.~8. מתן השכלה פיננסית והקניית כישורים מקצועיים~ לאוכלוסיות בסיכון~ אוכלוסיות בפריפריה גאוגרפית ופריפריה חברתית~ לאוכלוסיות מוחלשות~ למגזרי מיעוטים~ לאוכלוסיות שהשתתפותם בשוק העבודה נמוכה מהממוצע~ לצעירים~ חיילים משוחררים~ עולים חדשים~ למעוטי יכולת ולבעלי מוגבלויות בכדי לאפשר שוויון הזדמנויות~ ביטחון כלכלי ותזונתי~ התנהלות פיננסית מושכלת ופרנסה בכבוד בתחום הנדל~ן.

9. חלוקת ציוד לימודי כולל ילקוטים ~ מחשבים ותלושי מזון למשפחות נזקקות ולאוכלוסיות חלשות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך