אתר התורמים של ישראל

ענף הנחמה (ע~ר) – עמותה מספר 580623593

שם העמותה : ענף הנחמה (ע~ר)

מספר העמותה: 580623593

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2019

מחזור כספי (הכנסות): 279498

סך הוצאות העמותה: 230285

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רבי מאיר בעל הנס 24, תל אביב – יפו

מיקוד: 2910601

מטרות עמותה: לקדם סיוע ותמיכה עבור האוכלוסיות המוחלשות בישראל באמצעות מגוון פרוייקטים. לקיים ולנהל בית תמחוי~ מקלט לחסרי דיור ומכון גמילה ושיקום עבור מכורים לסמים ולאלכוהול. להעניק סיוע כלכלי לישראלים בקשיים כלכליים: סיוע ברכישת ציוד בית ספר עבור ילדים במצוקה~ סיוע לאוכלוסייה המבוגרת~ ניצולי שואה ובעלי מוגבלויות~ סיוע לחיילים בכלל~ בדגש על סיוע לחיילים בודדים ללא משפחה תומכת בישראל. להעניק חינוך והכשרה בנושא התפתחות אישית ורכישת כלים עבור אנשים במצוקה כלכלית ונפשית~ ללמוד לחיות חיים עצמאיים~ אשר יובילו לחיזוק החברה בישראל בכלל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך