אתר התורמים של ישראל

פורום בוגרים למען הנוער במרחב הכפרי (ע~ר) – עמותה מספר 580695302

שם העמותה : פורום בוגרים למען הנוער במרחב הכפרי (ע~ר)

מספר העמותה: 580695302

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: תנועות נוער

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: , מעלה גמלא

מיקוד: 1294900

מטרות עמותה: לייצג~ לנהל ולאגד בוגרים של תנועת ~בני המושבים" לשם ליווי~ ייעוץ והכוונה של התנועה החדשה של בני נוער יוצאי בני המושבים ב"שומר החדש". ~לבחון~ להציע ולהכשיר מסלולים להקמת תנועת נוער עצמאית במרחב הכפרי. ~ליזום ולהוביל פעילויות חברתיות~ חינוכיות~ תרבותיות וקהילתיות במרחב הכפרי~ למען טיפוח האדם והקהילה במרחב הכפרי ופיתוח חברה דמוקרטית~ שוויונית והוגנת. ~להוות גוף מייצג המנהל יחסי גומלין עם התנועות המיישבות~ רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה~ בכל הקשור לחינוך החברתי – קהילתי במרחב ההתיישבותי והכפרי בישראל. ~לייצג~ לנהל ולאגד בוגרים שמעוניינים להשפיע על פעילות תנועות נוער הפועלות במרחב הכפרי;~לסייע בליווי~ בייעוץ ובהכוונה של תנועות נוער במרחב הכפרי;~ליזום ולהוביל פעילויות חברתיות~ חינוכיות~ תרבותיות וקהילתיות במרחב הכפרי~ למען טיפוח האדם והקהילה במרחב הכפרי ופיתוח חברה דמוקרטית~ שוויונית והוגנת;~להוות גוף מייצג המנהל יחסי גומלין עם התנועות המיישבות~ רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה~ בכל הקשור לחינוך החברתי – קהילתי במרחב ההתיישבותי והכפרי בישראל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך