אתר התורמים של ישראל

פורום יצרני חשמל פרטי מגז טבעי (ע~ר) – עמותה מספר 580608891

שם העמותה : פורום יצרני חשמל פרטי מגז טבעי (ע~ר)

מספר העמותה: 580608891

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: סביבה ובעלי חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – סביבה ובעלי חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 0

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 18

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2019

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: לבנון חיים 26, תל אביב – יפו

מיקוד: 6997536

מטרות עמותה: לפעול מול רשויות השלטון וגופי הרגולציה השונים לפיתוח מקטע ייצור החשמל בגז טבעי~ באמצעות המגזר הפרטי~ תוך יצירת שוק ייצור חשמל תחרותי במדינת ישראל. ליזום פעילויות לקידום המודעות בקרב הציבור הישראלי בכל התחומים והנושאים הנוגעים לייצור החשמל הפרטי מגז טבעי. לייצג באמצעות מוסדות עמותה וועדותיה את כלל חברי העמותה ו/או חלק מהם~ בהתאם לנסיבות~ בפני כל גוף ציבורי~ מוסד שלטוני או רגולטורי~ ארגון~ ערכאה משפטית או רשות שלטונית במדינת ישראל בכל נושא כפי שיוחלט עליו בישיבות מוסדות העמותה וועדותיה. לפעול מול גופי הרגולציה לקביעת האסדרה~ אמות המידה~ הסטנדרטים בכל הנוגע לפעילות בתחום ייצור החשמל בגז טבעי. לארגן וליתן חסויות לכנסים מקצועיים בתחום ייצור החשמל בגז טבעי. לפעול באמצעות מוסדות העמותה~ עובדיה ויועציה ולשתף פעולה עם אחרים לרבות ארגונים~ מוסדות~ גופים ואנשים להשגת המטרות המפורטות לעיל או איזה מהם. בכל מקרה העמותה לא תהיה רשאית לפעול בתחומים ו/או בנושאים אשר עלולים לפגוע בתחרות ובכלל זה לא תהיה רשאית העמותה לפעול בכל נושא הנוגע לתעריף אותו גובים היצרנים ולהסכמים עליהם הם חותמים לרבות עם צרכניהם ו/או ספקיהם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך