אתר התורמים של ישראל

פסגת השלושה – ראש העין (ע~ר) – עמותה מספר 580588358

שם העמותה : פסגת השלושה – ראש העין (ע~ר)

מספר העמותה: 580588358

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שיכון ופיתוח עירוני

סיווג משני של העמותה: שיכון ובינוי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ארלוזורוב 94, תל אביב – יפו

מיקוד: 6264717

מטרות עמותה: להקים בבניה עצמית אזור או אזורי מגורים בראש העין עבור חברי העמותה ובני משפחותיהם בלבד~ על מנת לשפר את תנאי המגורים ואיכות החיים של חברים שיתקבלו לעמותה עפ~י קריטריונים שייקבעו על ידה~ ובין השאר יחולו ההוראות הבאות: כל חבר יממן את מלוא עלות הנכסים להם יזכה כתוצאה מחברותו בעמותה או בקשר אליה. כספי תרומות~ מענקים~ סיועים~ מתנות והקצבות~ אם יינתנו לעמותה~ ישמשו לצרכים ציבוריים בלבד~ כגון הוצאות העמותה כתאגיד~ מבני ציבור~ תשתית וכיו~ב. נכסי העמותה והכנסותיה משמשים אך ורק למטרות העמותה וחלוקת רווחים או טובות הנאה בכל צורה שהיא~ בין חבריה~ אסורה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך