אתר התורמים של ישראל

פרטיות ישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580705309

שם העמותה : פרטיות ישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580705309

שם העמותה באנגלית: PRIVACY ISRAEL (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ארגוני סנגור~ שינוי חברתי ופוליטי

סיווג משני של העמותה: אחר – ארגוני סנגור~ שינוי חברתי ופוליטי

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 197178

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 40

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דרך בגין 121, תל אביב – יפו

מיקוד: 6701203

מטרות עמותה: העמותה תשמש מסגרת לביצור~ טיפוח וקידום הפרטיות וההגנה על מידע אישי בישראל~ ובכלל זה תפעל –להנחיל בקרב רשויות המדינה~ תאגידים~ ויחידים בישראל את תפיסת הפרטיות כזכות יסוד חוקתית.
~לקדם את ההכרה בחשיבות הזכות לפרטיות וההגנה על מידע אישי בישראל~לעודד תרבות השוקלת~ מכבדת ומטמיעה הגנה על פרטיות ועל מידע אישי כחלק בלתי נפרד מכל החלטה – שלטונית~ טכנולוגית~ עסקית~ חברתית או משפטית~לנקוט צעדים הנחוצים לשמור על פרטיות היחיד ביחסיו עם המדינה~ החברה~ התאגידים~ ורעיו בני האדם~ ובכלל זה ליזום הליכים משפטיים הדרושים לכך. ~לגבש~ לפתח~ לערוך ולהפיץ כנסים~ אמצעים חינוכיים~ תוכניות לימוד ותכנים אחרים~ בנושא הזכות לפרטיות וההגנה על מידע אישי בישראל. ~ליזום~ לקדם~ לעודד ולתמוך בפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים וארגוניים להגנת פרטיות ומידע אישי. ~לתמוך ולסייע לאנשי אקדמיה~ חוקרות וחוקרים בתצחומי המשפט~ החברה~ הטכנולוגיה~ העסקים וכל תחום ידע מדעי אחר~ המבקשים לחקור הבטים של פרטיות ומידע אישי בקשר עם ישראל~ טכנולוגיה מתקדמת וחברה. ~לשמש מרכז ידע בנושאי פרטיות והגנה על מידע אישי. ~להיות מוקד לפניות הציבור בנושאי פרטיות והגנה על מידע אישי. ~לפעול לעדכון החקיקה בישראל בתחום הגנת הפרטיות והמידע האישי והטמעת עקרונות הפרטיות בדברי חקיקה הנוגעים לזכויות אלה. ~לגבש כללים~ נהלים ותקנים בתחום הגנת הפרטיות והמידע האישי בישראל. ~לעשות כל פעולה אחרת המקדמת את ההגנה של פרטיות המידע האישי בישראל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך