אתר התורמים של ישראל

צלילים – איגוד המוזיקאים והמוזיקאיות (ע~ר) – עמותה מספר 580708006

שם העמותה : צלילים – איגוד המוזיקאים והמוזיקאיות (ע~ר)

מספר העמותה: 580708006

שם העמותה באנגלית: TZLILIM – THE ISRAELI MUSICIANS' UNION (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: תרבות או אמנות

סיווג משני של העמותה: מוסיקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 42839

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 12

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 48

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ראובן 27, ירושלים

מיקוד: 9351035

מטרות עמותה: הפעלת איגוד מוזיקאים/ות (כותבים~ מלחינים~ מעבדים~ מפיקים מוזיקליים~ זמרים~ נגנים~ די.ג'יי יוצרים)~ הגנה מקצועית עליהם ודאגה לשכרם ולתנאי עבודתם~ לצד שמירה~ טיפוח וקידום מעמד המוזיקה והמוזיקאים~ התרבות~ האומנות והיצירה המקומית בישראל.~האיגוד יפעל לקידום האינטרסים של מוזיקאיות ומוזיקאים בתחומים הבאים: כותבים~ מלחינים מעבדים~ מפיקים מוזיקליים~ זמרים~ נגנים~ די.ג'יי יוצרים.~האיגוד יפעל להגנה על זכויותיהם~ לרבות קניינם הרוחני וזכויות המבצעים של המוזיקאים/ות.
~האיגוד יפעל לעידוד השמעת יוצרים/ות ומבצעים/ות ישראלים בכל גופי השידור וסוגי המדיה הקיימים כעת ושיתקיימו בעתיד.

~האיגוד יזום חקיקה בכנסת לקידום מעמד המוזיקאים והמוזיקאיות בישראל.

~האיגוד יפעל לתיקון ושיפור תחום התמלוגים על כל רבדיו.

~האיגוד יפעל לקידום האינטרסים של המוזיקאים מול רשויות המיסים.

~האיגוד ישמור על שקיפות~ ניהול תקין~ התנהלות ראויה ומערכות בקרה על מנת למנוע שחיתויות~ וישמור על מערכת של איזונים ובלמים כראוי באיגוד דמוקרטי~ כגון: ועדת ביקורת~ אסיפה כללית והצבעות דמוקרטיות של החברים על אופי האיגוד והתקנון שלו.

~האיגוד יעודד פיתוחים טכנולוגיים בתחום המוזיקה ותעשיית המוזיקה.

~האיגוד יפעל למען מודרניזציה בכל תחומי הפעילות שלו ויאפשר לחבריו/ות התכנסויות והצבעות בצורה דיגיטלית על מנת לייעל את הפעילות שלו.

~האיגוד יפעל לשמירה~ עידוד וטיפוח של תנאי עבודה הוגנים ומכובדים למוזיקאים/ות בתעשיית המוזיקה והתרבות.

~האיגוד יפעל למען יצירת סטנדרט מקצועי~ איכותי~ גבוה ואחיד בקרב מוסדות התרבות (ציבוריים ופרטיים) אשר מקיימים הופעות.

~האיגוד ישאף לתת פתרונות הוליסטיים שנותנים ביטוי גם לצרכים של גורמים נוספים בתעשיית המוזיקה~ באופן שאינו סותר את טובת המוזיקאים~ ומתוך הבנה כי מדובר באקו סיסטם שדורש איזון עדין.

~האיגוד יפעל למען הקמת ״מכון ליצוא מוזיקה ישראלית״~ ויעמוד בקשר עם ארגונים מקבילים בחו~ל.

~האיגוד יפעל לקיום אירועי חשיפה לתעשיית המוזיקה והתרבות על מנת לעזור למוזיקאים/ות להיחשף בפני תעשיית המוזיקה המקומית והבינלאומית.

~האיגוד יעודד סולידריות בין מוזיקאיות ומוזיקאים ממגזרים שונים – מוזיקאים חדשים~ מוזיקאים מהדור השלישי~ מסגנונות שונים~ ממקצועות שונים~ בני דת ותרבות שונה וכיו~ב.

~האיגוד יקדם שוויון זכויות לחבריו ללא הבדל דת~ גזע~ גיל~ נטיה מינית~ מגדר~ מין ושיוך מפלגתי~ וייצג את כולם/ן באופן שווה~ בתוך האיגוד ומחוץ לו.

~האיגוד יפעל לחיזוק המוזיקאים/ות בישראל כקהילה וכפרטים ולקידום מעמדם/ן בכל התחומים~ מול מוסדות השלטון~ המגזר העסקי~ התקשורת והציבור הרחב.

~האיגוד יפעל לקידום מוזיקה ומוזיקאים/ות בכל רחבי הארץ וישתף פעולה עם מוסדות המדינה~ עיריות ומועצות מקומיות על מנת לעודד פעילויות תרבות בתחום המוזיקה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מתלבטים לאיזו עמותה כדאי לכם לתרום? ישנן הרבה מאוד עמותות שישמחו לקבל מכם תרומה בביט, בין אם מדובר בעמותות שמסייעות לארגונים דתיים למיניהם, או עמותות שמסייעות לאמהות חד הוריות ותינוקיהן, או עמותות שמסייעות לקשישים וניצולי שואה ואפילו עמותות לחיילים בודדים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להחליט איזו מטרה מדברת אל ליבכם, ומשם לבחור לאיזו עמותה תרצו לתרום. פשוט לא? אז קדימה, לבחור ולתרום. העמותה תודה לכם.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך