אתר התורמים של ישראל

צעד קדימה – עמותה לחינוך ושיקום באמצעות גישת החינוך המדריך – פטו (ע~ר) – עמותה מספר 580115319

שם העמותה : צעד קדימה – עמותה לחינוך ושיקום באמצעות גישת החינוך המדריך – פטו (ע~ר)

מספר העמותה: 580115319

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 25539558

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 50

כמות עובדים: 205

מספר חברי עמותה: 22

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: בית הדפוס 11, ירושלים

מיקוד: 9548311

מטרות עמותה: לפעול להקמת מסגרות טיפול ורווחה מתאימות לילדים מתבגרים ומבוגרים.~לפעול להכשרתו המתאימה של צוות ישראלי שילמד את השיטה ויוכל ליישמה בארץ.~ליזום פעולות לשם הרחבת המודעות לשיטת ה- c.e בקרב אנשי מקצוע~ הורים~ אנשי מימסד ומקבלי החלטות והציבור הרחב.~ליזום ולעודד מחקר לארגן ולנהל פעולות בכל תחומי המחקר הנ~ל ולשתף פעולה עם מכונים~ מוסדות מחקר והוראה וכן מוסדות וגופים כלשהם.~ליזום~ לארגו~ לקיים ולנהל כנסים~ סימפוזיונים~ ימי עיון~ דיונים ופעולות בתחומי המחקר השונים של השיטה וכל פעילות מחקר שיש לה קשר וזיקה כלשהם לכך.~לסייע לחוקרים ולתלמידים העוסקים בנושאים שהעמותה תהיה מעוניינת בקידומם הן ע~י הענקת מילגות ומענקיםכספיים והן בכל צורה אחרת.~לסייע ולעזור למוסדות~ אגודות~ ארגונים ואישים בארץ ובעולם ולשתף עמם פעולה בארגון ובקיום ובקידום נושאים שהעמותה תהיה מעוניינת בקידומם ובפיתוחם.~לשתף בפעילות העמותה חוקרים~ אישים וגופים מהארץ ומחו~ל לפי העניין. ~לפרסם פרסומים מחקריים בתחומי הלימוד והמחקר של השיטה ובכל נושא ועניין שיש לו זיקה לכך ויכול לדעת העמותה לשרת את מטרותיה.~לסייע בהכשרתם ובהשתלמותם בארץ ובחו~ל של חוקרים~ מורים ותלמידים שיעסקו בנושאים הנ~ל.~להקים~ להפעיל לנהל ולתחזק מרכזים ומכונים חינוכיים~ לימודיים ותרבותיים שישרתו את מטרותיה של העמותה.~לפעול להקמתם~ ארגונם וניהולם של גופי פעולה כגון: ידידי ושוחרי העמותה~ אשר יפעלו לארגון תמיכה כספית~ ארגונית וציבורית בהתנדבות ובתשלום.~ליזום~ לתכנן ולבצע כל פרויקט וכל פעולה שתסייע להשגת מטרותיה של העמותה וקידומן. ~לפעול להשגת מטרותיה של העמותה~ עידודן~ פיתוחן והרחבתן בשיתוף פעולה עם כל מוסד ציבורי או פרטי בארץ ובחו~ל.~לגייס כספים ובכלל זה בדרך של קבלת תרומות~ מענקים ותקציבים מתקנות~ הלוואות וגביית דמי השתתפות~ והכנסות עצמיות לשם קידום ענייני העמותה ומטרותיה.~לפעול כל פעולה משפטית~ כלכלית או בדרך אחרת הדרושה לקידום מטרותיה של העמותה.~לשלב הילדים והמבוגרים בפעילות קהילתית עפ~י יכולתם. ~הארגון לא ישתתף או יתערב באופן ישיר או עקיף באיזה-שהוא מסע פעילות פוליטי למען או נגד איזה-שהוא מועמד לתפקיד ציבורי ולא ינפיק או יפרסם הצהרת בזכות או בגנות איזה-שהוא מועמד לתפקיד ציבורי.~לסייע לחברי העמותה הנזקקים לכך מבחינה סוציאלית על ידי מתן הנחות ומילגות.~הארגון הוקם ומופעל בלעדית למטרות צדקה~ מדע~ שיקום וחינוך בלבד.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך